تکنولوژی AFI

محصول با کیفیت بالا، خدمات حرفه ای، تامین کننده اصلی در این زمینه است.

صفحه اصلی > دانش > محتوای
نحوه استفاده از تثبیت کننده دوربین AFI و کار تثبیت کننده دوربین
- Jun 13, 2018 -

نحوه استفاده از تثبیت کننده دوربین AFI و کار تثبیت کننده دوربین

تثبیت کننده دوربین یک ابزار موثر برای عکسبرداری از لنز صاف و پایدار است. اگر اپراتور و دوربین شما یک مشکل لرزاننده داشته باشند و هیچ سه پایه ای نداشته باشند، تثبیت کننده دوربین در دستی مفید خواهد بود.


نحوه استفاده از ثبات دوربین به طور صحیح

اما چگونه از ثبات دوربین استفاده می کنید؟ اطلاعات زیر توضیح می دهد که چگونه عملکرد تثبیت کننده دوربین عمل می کند.


تعادل لولا

طولانی ترین وزن تعادل را به انتهای طولانی تراز تعادل وصل کنید. هنگامی که دوربین نصب شده است، می توانید وزن تعادل کمتری را در صورت لزوم اضافه کنید. شما لازم نیست که دستگاه را بیش از حد سفت کنید، این به اندازه کافی است، بنابراین پیچ ها حرکت نمی کنند.


برای بدست آوردن محل شروع، ابتدا اندازه گیری فاصله از لولا را از لولا تا انتهای پایه نصب اندازه گیری کنید. با توجه به وزن دوربین خود، شما نیاز به تنظیم فاصله لولا از ضد.


اگر دوربین شما یک پوند وزن داشته باشد، ممکن است نیاز داشته باشید فاصله را با هشت اینچ تنظیم کنید. اگر دوربین شما دو پوند وزن داشته باشد، تنظیم ممکن است 12 اینچ باشد. این بستگی به نوع تثبیت کننده شما دارد.


اگر شما نیاز به تعادل عمودی داشته باشید، می توانید با تنظیم پیچ های عمودی و افقی، لولای تعادل را خاموش کنید یا باز کنید. به یاد داشته باشید وزن متعادل تاثیر مستقیمی روی تعادل دارد.


نصب دوربین

1. صفحه دوربين فيلمبرداری را از گيرنده براکت خارج کنيد.

2. پیچ را از دستگاه بردارید.

3 .. دوربین را در دستگاه پخش سریع ببندید.

4. پیچ را بچرخانید.

5. اطمینان حاصل کنید که پیچ گیرنده در هر کجا امن باشد. در بیشتر موارد، پیچ ها باید محکم تر شوند تا هیچ بازی ای پخش نشود.

اگر دوربین DSLR دارای یک لنز سنگین باشد، شما باید لنز را در امتداد لنز حرکت دهید. اگر یک دوربین نصب کنید، صفحه ی نصب را کمی از مرکز DSLR قرار دهید. شما همچنین می توانید دوربین را با هر پیچ نصب کنید.


تنظیم دکوراسیون عمودی و افقی

1. دستگیره را با دوربین بر روی پلت فرم نگه دارید. دقت آن را نگه دارید و بررسی کنید که آیا شیب چپ یا راست است یا خیر.

2. برای تنظیم قرار دادن دوربین به سمت کنار، پیچ های پایه پایه دوربین را بشویید. در اکثر تثبیت کننده ها، پیچ برای تنظیم پیچ های جانبی وجود دارد. هنگامی که تعادل دارید، پیچ را بچرخانید.

3. تعادل دوربین را تست کنید. اگر جلو به عقب برگردد، جهت جلو و عقب تنظیم می شود.

4. اگر کج شده است، پیچ ها را در سمت چپ یا راست بچرخانید و تنظیمات مناسب را انجام دهید.

5. بعد از اتمام پیچ را بچرخانید.