تکنولوژی AFI

محصول با کیفیت بالا، خدمات حرفه ای، تامین کننده اصلی در این زمینه است.

صفحه اصلی > اخبار > محتوای
پیش نمایش نمایش ✒ Photokina2018 · Kingjoy در آلمان ظاهر می شود
- Sep 21, 2018 -

نمایشگاه جهانی تصویر (2018 Photokina) بزرگترین نمایشگاه بین المللی حرفه ای فیلم های بین المللی است. این نمایشگاه پیشرو در صنعت عکاسی و تصویربرداری است. این تنها در جهان است که تمام رسانه های تصویربرداری، تکنولوژی تصویربرداری و نمایش بازار جامع تصویربرداری برای مصرف کنندگان و متخصصان مختلف را فراهم می کند. این نمایشگاه با هدف ایجاد یک پلت فرم تجارت جهانی برای آخرین روند توسعه بین المللی تجهیزات صوتی و تصویری، نوری، عکاسی و دیگر صنایع است.

شرکت Kingjoy Photographic Equipment Co.، Ltd به ویژه از نمایشگاه دعوت شد و موضوع این نمایشگاه را برای باز کردن یک تور عکاسی منحصر به فرد برای غرفه داران ترکیب خواهد کرد. لذت عکاسی مختلف، تجربه مشاهده مختلف، اجازه دهید Kingjoy ایجاد یک حزب عکاسی منحصر به فرد برای شما.

نمایشگاه جهانی تصویر دنیا ( 2018 P hotokina )

تاریخ : سپتامبر 26-29 ، 2018

غرفه شماره : تالار 5.2 F-035- (100 متر مربع )

نمایشگاه افزودن:: Koelnmesse، کلن، آلمان

Kingjoy به عنوان متخصص برجسته جهان در زمینه تجهیزات عکاسی، آخرین محصولات R & D و سری تثبیت کننده های R & D را نشان می دهد که Kingjoy در سال های اخیر یک پیشرفت انفجاری ایجاد کرده است و کیفیت بالایی را برای کاربرانی که علاقه مند به فیلمبرداری هستند، ارائه می دهد.

مدل تعطیلات

برجسته 1: کنفرانس خبره PhoeniX D

PhoeniX D3 Oversea Debut ، طراحی تثبیت کننده نوآورانه، چند کاره برای عکاسان برای تجربه کارهای ویدئویی سطح فیلم.

کنترل تمرکز دو طرفه، کارشناسی ارشد هنر تمرکز - تنظیم زمان واقعی SLR از طریق خط داده های پیکربندی شده، اضافه کردن تمرکز و ارقام، شما می توانید با دوربین با تثبیت کننده تمرکز کنید، شماره گیری دستی به دو چرخ با متفاوت اندازه، که مربوط به تنظیم فاصله کانونی و کانونی دوربین است.

پایه سه پایه قابل انعطاف - سطح دستگیره PhoeniX D3 با سیلیکون بدون لغزش، احساس راحتی می کند. با قفسه سه پایه ساخته شده است، دستگاه قفل پایین به سه پایه تبدیل می شود که در آن تثبیت کننده به سرعت قرار می گیرد.

حالت رول، حالت تصویربرداری خلاق را بررسی کنید - تیراندازی در این حالت می تواند یک لنز پویا را در حالت رول زیر انجام دهد، تصویر به نظر می رسد کج و ناپایدار است، که ترکیب تصویر را زنده می کند.

برجسته 2: نور V5 کنفرانس خبری


به عنوان آخرین تثبیت کننده تلفن همراه برای فرود در سیستم عامل های خارجی، ویژگی های منحصر به فرد آن کاربران را قادر می سازد لذت بردن از عکسبرداری از تلفن همراه، تعدادی از ویژگی های زیبایی خود تایمر برای کاربران برای ایجاد زیبا ترین خود، روشنایی خودکار تایمر، زاویه ، خنکی. نور V5 قطعا نیازهای فیلمبرداری کوتاه مدت را برآورده می کند.


زیبایی منحصر به فرد پر نور

ساخته شده در گزینه های حلقه روشنایی سه سطح - یک نفر، یک دستگاه برای ایجاد یک اثر تیم فیلمبرداری در سطح فیلم

Selfie Extension Sticker - یکپارچه با برچسب Selfie و تثبیت کننده برای فاصله تصویربرداری طولانی است


تشخیص چهره و عملکرد پیگیری - با اتصال برنامه تلفن همراه، شما می توانید چهره علامت گذاری، رسیدن به صورت خودکار ردیابی تشخیص چهره، پخش زنده خودی خود را به عنوان دوست دارید


برجسته 3: Aurora Tripod

Tripod Aurora یک سال تجربه تحقیق و توسعه Kingjoy را در اختیارتان قرار می دهد که به عکاسان اجازه می دهد آزادانه با شرایط تیراندازی سخت کنار بیایند.

این شامل پیشرفته 10X کربن فیبر فوت لوله و 180 درجه طراحی معکوس؛

سیستم ضد گرد و غبار ضد قفل، نیروی قدرتمند قفل سریع، با عملکرد حفاظت از گرد و غبار و ضد skid؛

سیستم تنظیم چرخ دنده بیرونی به راحتی می تواند زاویه سه پایه را تنظیم کند.

طراحی فلنج، با پشتیبانی قوی، سخت آنودایز، زرق و برق دار و با دوام تر.


کیف شانه ای شیک

2018 Photokina Germany

Kingjoy مشتاقانه منتظر دیدن شماست