تکنولوژی AFI

محصول با کیفیت بالا، خدمات حرفه ای، تامین کننده اصلی در این زمینه است.

صفحه اصلی > اخبار > محتوای
AFI نمایش در سال 2018 نمایشگاه BIRTV
- Sep 04, 2018 -

27. پکن بین المللی رادیو، فیلم و تلویزیون نمایشگاه (2018BIRTV) با موفقیت راه اندازی شد در مرکز نمایشگاه بین المللی چین. در طول نمایشگاه چهار روزه صدها نفر از تولید کنندگان تجهیزات عکاسی از سراسر جهان در نمایشگاه شرکت داشتند و هر یک به نمایش گذاشته ترین هسته و محصولات نوآورانه.


از 22 تا 25 اوت, 2018, 27th پکن بین المللی رادیو، فیلم و تلویزیون نمایشگاه (2018BIRTV) با موفقیت راه اندازی شد در مرکز نمایشگاه بین المللی چین. در طول نمایشگاه چهار روزه صدها نفر از تولید کنندگان تجهیزات عکاسی از سراسر جهان در نمایشگاه شرکت داشتند و هر تولید کننده ترین هسته و محصولات نوآورانه به نمایش گذاشته. KINGJOY برای شرکت در این نمایشگاه دعوت شده است. محصولات نمایش داده شده در این نمایشگاه سه محصول جدید تحت نام های تجاری KINGJOY AFI و PAPALER هستند.

در این نمایشگاه حرفه ای پیشرو در صنعت تجهیزات عکاسی، KINGJOY نمایشگاه منطقه جذب شرکت کنندگان بی شماری که ستایش بسیار برای محصولات AFI را داد. کارکنان در سایت همیشه با ابلاغ و معرفی به شرکت کنندگان با شور و شوق کامل و صبر که تاثیر عمیقی بر بازار جهانی ساخته شده.

KINGJOY که مشتاقانه برای بیش از ده سال فوق تخصصي شده است همیشه اصرار در کمال نهایی در هر جنبه ای برجسته کیفیت ظریف craftmanship قرار دادن هر فرایند طراحی و تولید، دنبال نقص صفر محصولات از تولید تا تحویل. طراحی ظریف نبوغ ساخت و تست مکرر با کیفیت عالی را ایجاد کرده است.


معرفی نمایشگاه

در سال 1987 تاسیس پکن بین المللی رادیو، تلویزیون & فیلم نمایشگاه (BIRTV) بستر موثر برای تبادل ایده های پیشرفته و توسعه مشترک است. BIRTV به صفحه نمایش مهم و پلت فرم ارتباط برای توسعه رادیو و تلویزیون فن آوری و کسب و کار در چین و حتی در آسیا می باشد. به طور کامل دستاوردهای رادیو، فیلم و تلویزیون نوآوری تکنولوژی، امیدوار به معنی جدید فنی و مفاهیم به پزشکان و مردم عادی را نشان می دهد و بعضی از الهام بخش به ارمغان می آورد. الهام گرفته شده. برای بیش از دو دهه BIRTV قادر به رتبه سوم جهان اول از آسیا به عنوان یک حرفه ای و زینتی نمایشگاه بین المللی رادیو و فیلم است.


معرفی محصول جدید


D3 ققنوس (1)

V5 نور (2)

سه پایه سری شفق قطبی (3)

چتر Selfie (4)



Kingjoy غرفه در سایت

در این نمایشگاه Kingjoy نمایشگاه بیشترین تعداد محصولات جدید از همیشه. محدوده محصول شامل مدل های جدید ققنوس D3 SLR تثبیت کننده نور V5 gimbal تلفن همراه سه پایه شفق قطبی و چتر عکاسی Selfie. در میان بسیاری از تولید کنندگان تجهیزات عکاسی عالی, Kingjoy مزیت آشکار برای تکنولوژی جامع خطوط محصول متنوع و خدمات مشتری های حرفه ای که ایجاد یک اثر با نام تجاری KINGJOY است.