تکنولوژی AFI

محصول با کیفیت بالا، خدمات حرفه ای، تامین کننده اصلی در این زمینه است.

صفحه اصلی > اخبار > محتوای
گزارش نمایشگاه | نمایشگاه AFI برجسته در 20 نمایشگاه P & I شانگهای
- Aug 06, 2018 -


AFI فقط یک نمایش موفق در 20th داشته است   نمایشگاه بین المللی شانگهای تجهیزات عکاسی و تصویربرداری دیجیتال (P & I).

در طی نمایش، AFI به طور عمده نمایش داده شده و توصیه می شود محصولات زیر سه مارک - 【AFI】: تثبیت کننده PhoeniX D3 برای دوربین های حرفه ای، V5 گوشی های هوشمند، دوچرخه دستگیر گرندر؛ 【KINGJOY】: محصول ستاره Aurora سری سه پایه، سه پایه سری G و 【PAPALER】: عکاسی چتر ect .. آنها به دست آورد اثر کامل نشان می دهد. تثبیت کننده PhoeniX D3، تثبیت کننده تلفن همراه V5 به ویژه توجه بازدید کنندگان را جلب کرد. کلیپ چند منظوره برای سه پایه و مجموعه ای از چتر عکاسی PPL-03B + Hottest بود.

▲ PhoeniX D3 تثبیت کننده برای دوربین حرفه ای

▲ V5 گوشی Gimbal

▲ سه پایه سری Aurora

▲ PAPALER عکاسی چتر

▲ PAPALER چتر عکاسی و یک سری سه پایه سری

PhoeniX D3 تثبیت کننده برای دوربین حرفه ای ستاره محبوب در نمایش بود. این یک مدل یکپارچه با اجزای چندسطحی بود. در زیر لحظات قابل توجه است.

▲ PhoeniX D 3 در عملیات

▲ استفاده از بند شانه برای PhoeniX D3

▲ کیت براکت فونیکس D3 و D3B

در طول نمایشگاه، بسیاری از مشتریان جدید به آیفون AFI آمدند تا اطلاعات بیشتری درباره پیشینه شرکت، محصولات و تکنولوژی خود، با توجه به کیفیت و خدمات پس از فروش، کسب کنند. مسوولان AFI در غرفه اظهار داشتند: "عکاسی ورزشی ما توسط سریال های دستی سری G به خوبی توسط کاربران داخلی پذیرفته شده است. محصولات جدید می توانند تجربه عکاسی صاف با کمک دقیق هوشمندانه ارائه دهند. آنها با ترویج نام تجاری با استراتژی جدید در خانه و خارج از کشور، مد جدیدی به دست خواهند آورد.

▲ AFI همیشه شگفت انگیز می آورد

نمایش AFI در این نمایشگاه P & I شانگهای از همه جا مورد توجه قرار گرفته است. AFI نه تنها محصول جامع محصولات خود را نمایش داد، بلکه تأیید را برای آخرین محصولات پیشرفته نیز دریافت کرد. در سال 2018، AFI در حال توسعه منطقه تثبیت کننده برای ایجاد تثبیت کننده های نوآورانه تر برای تجربه عکاسی برای کاربران است. انتظار می رود