تکنولوژی AFI

محصول با کیفیت بالا، خدمات حرفه ای، تامین کننده اصلی در این زمینه است.

صفحه اصلی > اخبار > محتوای
کیفیت نوآورانه ترساندن صحنه Kingjoy 2018 India PVA به پایان رسید
- Sep 01, 2018 -

نمایشگاه تجهیزات بین المللی عکس و ویدئو هند (2018PVA) در مرکز نمایشگاه بین المللی PragatiMaidan در دهلی نو، هند از 17 تا 19 اوت 2018 برگزار شد. AFI شما را برای بررسی رویداد بزرگ نمایشگاه سه روزه برگزار خواهد کرد.


نمایشگاه تجهیزات بین المللی عکس و ویدئو هند (2018PVA) در مرکز نمایشگاه بین المللی میدان پراگاتی در دهلی نو، هند از 17 تا 19 اوت 2018 برگزار شد. AFI شما را به مناسبت بزرگ نمایشگاه سه روزه برگزار خواهد کرد.

تثبیت کننده های AFI مجموعه ای از تجهیزات عکاسی پیشرو در دنیا را با تکنولوژی های نوآورانه نشان می دهند که از میان آنها محصولات تازه وارد در سال 2018 در میان بازدید کنندگان محبوب هستند.

همتایان از سراسر جهان در نمایشگاه 2018PVA شرکت کردند. منطقه نمایشگاه AFI حتی بیشتر شلوغ بود. کارکنان سایت و بازرگانان جلسه ای را در فضای گرم دارند. با معرفی کارکنان، مهمانان درک جدید و جامعتری از محصولات AFI داشتند و همچنین درک دقیق و عمیق از عملکرد محصول و عملکرد بازار سه مارک KINGJOY، KINGJOY، AFI و PAPALER، که راه اندازی پایه خوبی برای همکاری آینده دو طرف است.

محصول جذاب ترین محصول AFI Show در این نمایشگاه، تثبیت دستی PhoeniX D3 از نام تجاری AFI است. تثبیت کننده دستی PhoeniX D3 SLR یک تجربه عکاسی جدید برای عکاسان را با ارائه تکنیک ویدئویی روایت جدید ایجاد می کند. با تعویض بین روش های عملکرد دوربین و حالت های تثبیت کننده، طراحی عملکرد حرفه ای به اندازه کافی برای پاسخگویی به نیازهای مختلف عکاس، همراه با سیستم عامل جدید APP تلفن همراه به روز شده است، که عکاس را تجربه عکاسی فوق العاده ای می کند.

در محل عملیات تجهیزات PhoeniX D3

در محل کار PhoeniX D3 غیر فعال کردن عملکرد

در محل ارتقا PhoeniX D3 لوازم جانبی، عملیات دو طرفه

در سایت PhoeniX D3 لوازم جانبی ارتقا یافته، لوازم جانبی شانه پد

عکس با مشتری که PhoeniX D3 را در سایت خریداری کرده است.


البته، نه تنها نمایشگاه محصولات Stabilizer دستی PhoeniX D3 در منطقه نمایشگاه نمایش داده می شود. منطقه نمایشگاه AFI تعداد زیادی از محصولات عکاسی عالی را برای دیدار با نیازهای مختلف عکسبرداری عکاسان مختلف فراهم می کند تا بتواند برای عکاسی سفارشی برای عکاسان

MA2 الکتریک سر

PPL-06S عکس دالی

نمایش AFI در نمایشگاه بین المللی عکس و ویدئو در سال جاری (2018PVA) بسیار موفق بود. مصرف کنندگان که محصولات خود را در محل خریداری کردند، محصولات AFI را ستایش کردند. اعتقاد بر این است که تثبیت کننده AFI SLR و تثبیت کننده تلفن همراه در آینده می توانند به شدت دریافت شوند. در نیمه دوم سال، AFI در نمایشگاه های بیشتر در سراسر جهان شرکت خواهد کرد. لطفا به پلت فرم رسمی AFI توجه داشته باشید و منتظر دیدن شما در دفعه بعد باشید!