تکنولوژی AFI

محصول با کیفیت بالا، خدمات حرفه ای، تامین کننده اصلی در این زمینه است.

صفحه اصلی > اخبار > محتوای
چگونه می توان 360 تصویر پانوراما را بچرخاند؟
- Aug 30, 2017 -

از نرم افزار دوخت عکس استفاده کنید تا تصاویر پانورامای 360 درجه را بچرخانید.

برای ایجاد تصاویر پانوراما که زمینه 360 درجه را با حداقل تعداد عکس می گیرند، ممکن است از دوربین های دیجیتال + لنز فیش آی + پانو سر + سه پایه استفاده کنید.


دوربین دیجیتال با وضوح بالا می تواند جزئیات بسیار خوبی از موقعیت پانوراما ارائه دهد. لنز Fisheye زمینه دید بیشتری ارائه می دهد، به عنوان مثال، لنز Sigma 8mm F4 EX DG Fisheye دارای زاویه دید 180 درجه است. بنابراین، برای پوشش 360 * 180 درجه، فقط 4 تصویر لازم است. کروی 360 تصویر بالا از عکس های فیش آی که توسط لنز Fisheye نیکون D70 و Sigma 8 میلی متری گرفته شده است. قبل از عکسبرداری با لنز فیش آی، از صفحه عکس فیشهای عکس بگیرید تا دستورالعمل های دقیق دریافت کنید.


اگر شما هیچ تجهیزات حرفه ای برای گرفتن عکس های فیشلی نداشته باشید، می توانید از دوربین دیجیتال استاندارد برای گرفتن سری های پیوسته ای از عکس ها و دوختن با Panoweaver استفاده کنید تا 360 تصویر پانورامیک مانند یک استوانه فوق را داشته باشید. برای گرفتن عکس های عادی دیجیتال، یک پانو سر و یک سه پایه نیز برای گرفتن تصاویر با کیفیت بالا 360 درجه پانوراما مورد نیاز است. خوش آمدید به انتخاب AFI با کیفیت بالای panorma head برای گرفتن 360 عکس پانورامیک.