تکنولوژی AFI

محصول با کیفیت بالا، خدمات حرفه ای، تامین کننده اصلی در این زمینه است.

صفحه اصلی > اخبار > محتوای
VS-3SG
- Aug 30, 2017 -

版本 一

توضیحات محصول:

شرح

VS-3SG 3 محور Gimbal برای Hero4 جلسه Shoot pro-quality، سینمایی مانند فیلم با Hero3، Hero3 + یا Hero4 Camera (Camera NOT included) محور VS-3SG 3 محور دستی شما اجازه می دهد بدون نیاز به شلیک فیلم صاف ابریشمی با GoPro Hero4 خود جلسه VS-3SG با تمام دوربین های مدل Hero 3، Hero 3+ و Hero 4 کار می کند و از بیشتر لوازم جانبی دوربین GoPro مانند BacPac LCD و باتری BacPac پشتیبانی می کند. (استاندارد صفحات نصب Hero3 / 4 می تواند به طور جداگانه خریداری شود) VS-3SG دارای یک انگشت شیشهای 4 طرفه ارتقا یافته است که اجازه می دهد تا کنترل بیشتری از پانچ، محور شیب و رول پدال را انجام دهد. این ویژگی به تنهایی شما را قادر به انعطاف پذیری بیشتر و کنترل سناریوهای جمع و جور تیراندازی و یا گرفتن زوایای منحصر به فرد در مورد خود می کند. VS-3SG علاوه بر یک پورت خروجی صوتی و تصویری 3.5 میلی متری AV برای یک مانیتور خارجی و همچنین استاندارد 1/4 "20" موضوع زن در پایین دسته برای اضافه کردن ما VS-3SG بسیار آسان است برای استفاده از آن. چند حالت تثبیت کننده برای انتخاب از وجود دارد با کلیک بر روی thumbstick در دسته از لاستیک.

 

امکانات:

S لک و سبک وزن، با دسته بسیار ارگونومیک

براکت نصب شده دسترسی به دکمه های کنترل دوربین را فراهم می کند

VS-3SG دارای یک کابل شارژ ساخته شده برای افزایش عمر باتری GOPRO خود است

دسترسی به 4 حالت عکسبرداری پویا: حالت عنوان، حالت دنبالهدار، حالت قفل عنوان، حالت دنباله / حالت زمین، و حالت معکوس

VS-3SG دارای موتورهای گشتاور بالا با قدرت بالا، ارائه یک سطح بی نظیر عملکرد ثبات است

لپ تاپ لمسی LCD را لمس می کند

3-محور Gimbal

版本

توضیحات محصول:

شرح

     AFI VS-3SG ماژول Multi-Functional 3-Axis Hand Gimbal است که مخصوص تمامی دوربین های عمل Gopro Hero، SJCAM، Xiaomi Yi و دیگر دوربین های Action طراحی شده است. این اجازه می دهد تا شما را به استفاده از Gopro خود را به ساقه صاف حرفه ای فیلم حرفه ای به راحتی برای به اشتراک گذاشتن تجربه خود را. دستگیره دستی به اندازه کافی بلند است تا دیدگاه های مختلفی به شما بدهد.
فولاد آلیاژ آهنربای دائمی با قدرت بالا، با آخرین برنامه کنترل یکپارچه موتور رگولاتور، اجازه می دهد تا هر زمان که بخواهید در هر زمان و هر جا که بتوانید عکسبرداری کنید، لذت ببرید.
با کارایی کم توان، می توانید از دوربین GoPro، مصرف مکرر استفاده بیشتر و عمر باتری بیشتر و با دوام بیشتری استفاده کنید تا بتوانید آزادی تیراندازی را کنترل کنید.
عملکرد کالیبراسیون منحصر به فرد آفلاین برای از بین بردن کالیبراسیون آنلاین و کنترل خودکار دما، دیگر محدودیت تغییر محیط را محدود نمی کند.
پایین با 1/4 "سوراخ رشته را می توان با تجهیزات عکاسی دیگر (مانند سر توپ، پایه جدول سه پایه، سه پایه ویدئویی) و یا قطب پیشرفته متصل شده است، و فیلم برداری بسیار آسان تر است.
مناسب برای GoPro Hero 4 3+ 3، SJCAM SJ4000 / SJ5000 / SJ6000 / SJ7000، Xiaomi Yi و سایر دوربین های ورزشی با اندازه مشابه.

امکانات

- 3 محور 360 درجه چرخش تیراندازی:
اتخاذ یک موتور رشته ی حلقه ی مغناطیسی و طراحی حلقه لغزش 360 درجه، پیکربندی انعطاف پذیر. پیچ، رول، سرخ 3 محور را می توان کنترل کرد، تا 360 درجه چرخش بدون درز، واقعی گرفتن 360 درجه زاویه ای عکسبرداری کامل.


- ترکیبی از سه بعدی فضا مغناطیس، برق و نیرو:
ژیروسکوپ برای دریافت پارامتر حرکت حرکت دوربین دوربین. رمزگذار مغناطیسی به دقت تغییر زاویه نسبی محور تک ثبت می شود. الگوریتم هوشمند برای اصلاح در زمان واقعی.


- حالت های چندگانه، سوئیچ آزاد: انواع حالت های عملیاتی، سوئیچ تصادفی، هرگز یک عکسبرداری شگفت انگیز از دست ندهید.
1. نیمه حالت زیر: زاویه پیک و رول دوربین ثابت باقی می ماند، عنوان به شرح زیر موقعیت دستی است.
2. همه حالت های زیر: زاویه رول دوربین ثابت باقی می ماند، Heading و Pitch موقعیت مکانی را دنبال می کنند.
3. تمام حالت قفل: عنوان، پیچ و رول تمام قفل.
حالت 4.Inverting: چرخش را به عقب برگردانید، Heading و Pitch با چرخش دستی هموار می شود.

 

版本

شرح

      باید برای علاقه مندان به فضای باز باشد
سیستم VS-3SG برای کنترل علاقه مندان در فضای باز و عکاسان و بازیگران ماجراجویی، سیستم کنترل موتورهای بدون برش بر روی VS-3SG دقت کنترل را تا x8 بالاتر از میانگین صنعت به ارمغان آورده است. این عملکرد فوق العاده ثبات را ارائه می دهد که تصویربرداری کامل صاف را حتی در حرکات شدید انجام می دهد.  

سیستم الگوریتمی منحصر به فرد
با استفاده از الگوریتم های کنترل خودکار تثبیت کننده AFI خود، VS-3SG پاسخ های نگرشی بالا و عملکرد سریع را به حداقل می رساند، در حالی که به حداقل رساندن مصرف برق برای زمان عملیات گسترده.

آهن مونتاژ یکپارچه موتور ساخت و ساز
ساخت موتور منحصر به فرد AFI منابع مغناطیسی و سلول های الکترونیکی را به واحد های جمع و جور متصل می کند که به طور قابل توجهی کارایی موتور را افزایش می دهد و موجب صرفه جویی در قدرت بیشتر می شود. در نتیجه، اندازه موتورها کوچکتر شده است در حالی که خروجی گشتاور بدون تغییر است.

شارژ دوربین همگام
سازگار با باتری های 18650 لیتیوم یون و با ساختار صرفه جویی در انرژی برجسته، VS-3SG پشتیبانی از زمان اجرا به طور مداوم تا 4 ساعت است. علاوه بر این، یک پورت میکرو USB در کنار این دسته، امکان شارژ همزمان همزمان را برای دوربین های مجهز به عملیات عکسبرداری راحت تر فراهم می کند، در حالی که موجب صرفه جویی در تغییر باتری های دوربین می شود، در حالی که مدت زمان کار هر دو دستگاه را متحد می کند.

 

 

امکانات

     3 محور دقت: ویدیو را لغو می کند و به شما امکان می دهد به راحتی با دوربین های Hero3، Hero3 + و Hero4 دوربین فیلمبرداری حرفه ای و سینمایی شلیک کنید.

راه اندازی آسان: VS-3SG دارای موتورهای گشتاور بالا و قدرت بالا است که به طور غیرمستقیم عملکرد ثبات و دوربینی را ایجاد می کند و در نتیجه عکس های صاف را هر زمان می گیرد.

انعطاف پذیری: VS-3SG دارای یک کابل شارژ ساخته شده برای افزایش عمر باتری GoPro خود است. سینی نصب علاوه بر لپ تاپ GoPro LCD و باطری باتری نیز در صورت لزوم پشتیبانی می کند.

حالت عکسبرداری چندگانه: Heading Mode، حالت قفل سر، حالت Head / Pitch Follow Mode و حالت معکوس

T V V-3SG همراه با یک شارژر، کابل شارژ USB برای Hero3 / 4 و ( 3 ) 18 6 50 باتری لیتیوم یون برای 3 تا 4 ساعت عمر باتری طولانی است.

 

 

版本 四

شرح

   

امکانات