تکنولوژی AFI

محصول با کیفیت بالا، خدمات حرفه ای، تامین کننده اصلی در این زمینه است.

صفحه اصلی > اخبار > محتوای
10 بهترین استابلایزر دوربین
- Aug 30, 2017 -


 

 

بهترین تثبیت کننده های دوربین اولین چیزی است که شما باید در هنگام استفاده از تصاویر با کیفیت خوب داشته باشید. همه ما لحظه ای را می خواهیم که خودمان را سریع یا تصویر بگیریم، اما دست ما شل است. سپس، در دوربین ما یک عکس با کیفیت ضعیف داریم که بدترین اتفاقاتی است که تا به امروز رخ داده است. با این حال، یک راه حل برای آن وجود دارد. به سادگی یکی از بهترین تثبیت کننده های دوربین را از این بررسی خریداری کنید و مشکلات حل شده است. در زیر فهرستی از 10 بهترین تثبیت کننده های دوربین است که می توانید برای عکس هایتان دوربین خود را انتخاب کنید.

 

 

 

 

 

1 0 . Stabilizer Camera Camera Roxant بدون توجه به اینکه دوربین شما Nikon، Canon یا GoPro است، این تثبیت کننده فقط برای همه مناسب است. با طراحی و ساخت و ساز برتر، این دوربین تثبیت کننده سبک حرفه ای را با حرکت کمتر و لرزش برای شما فراهم می کند. در سلاح های پایین، دارای ویژگی های بدون لغزش گرفتن است که نوسان نوسان دست را حذف می کند که باعث ایجاد کار بهتر می شود. این تثبیت کننده عالی است برای سازندگان فیلم که می خواهند عکسبرداری خود را به سطح بعدی با کیفیت انجام دهند.

图片1.png 

 

 

9 تثبیت کننده دوربین کوچک Lightweight iGadgitz

این تثبیت کننده برای دوربین های دیجیتال، DSLR، دوربین فیلمبرداری و دوربین فیلمبرداری عالی است. شما هم اکنون می توانید تصاویر و فیلم های ویدئویی با این تثبیت کننده که سه پایه نیز دارد استفاده کنید. آن را با پایه لاستیک بافت است که پایدار است که آن را به موقعیت می آید. لاستیک بافتی سه پایه را هنگامی که پاها برداشته می شود را به یک دستگیره تثبیت کننده تبدیل می کند. همچنین دارای سطح درخشان ساخته شده است که امکان هماهنگی کامل تصاویر شما را نیز فراهم می کند. این فشرده و سبک وزن است که به سادگی عالی است برای استفاده.

图片2.png 

 

 

 

 

 

8 Opteka X-GRIP دوربین حرفه ای دوربین استابلایزر

این تثبیت کننده با بیشترین فشرده دوربین و دوربین فیلمبرداری با استاندارد -20 موضوع متناسب است . این دسته NBR را پوشش داده است که استرس فیلمبرداری طولانی را کاهش می دهد. شما ممکن است ساعات تیراندازی را صرف کنید، اما دست خود را با دسته آن راحت می ماند. تثبیتکننده همچنین دارای کفی کفش است که برای شما آسان است چراغهای فیلم، چشمک زن و یا میکروفون را اضافه کنید. این ساخته شده از پلاستیکی جذاب ABS با کیفیت بالا است که با کیفیت بالا و با دوام.

图片3.png 

 

 

 

 

 

7 دوربین فیلمبرداری Roxant دوربین برای 2.1lbs دوربین

اگر می خواهید مهارت های دوربین خود را به سطح بعدی برسانید، از Stabilizer دوربین از Roxant دریافت کنید. این کامپکت، سبک وزن و بسیار موثر برای استفاده برای ایجاد تصاویر با کیفیت بالا است. مهم نیست که چقدر طول می کشد که شما را به ساقه، تا زمانی که شما با این تثبیت کننده با شما، شما خوب است. تثبیت کننده فشار زیادی به سر شما نمی زند، با این وجود در دوربین نگه داشتن دوربین به خوبی کار می کند. شما به راحتی می توانید دوربین خود را به تثبیت کننده وصل کنید و فیلم ها را راحت و راحت در تمام روز قرار دهید.

图片5.png 

 

 

 

 

 

6 Cam Caddy Scorpion Jr. تثبیت کننده دوربین فیلمبرداری

این تثبیت کننده دارای طراحی جهانی است که عملا با هر دستگاه جمع و جور کار می کند. این طراحی شده است تا تعادل وزن چرخ دنده شما را برای عکس های اکشن تثبیت شده برای شما. با قابلیت عملکرد تک، این تثبیت کننده به شما گزینه های فیلمبرداری پویا و همه کاره را ارائه می دهد. همچنین به شما اجازه می دهد تا لوازم جانبی اختیاری از قبیل چشمک زن، چراغ های LED، میکروفون، مانیتور، گیرنده Laveliere و غیره را بکار ببرید.

图片6.png 

 

 

 

 

 

 

5 تثبیت کننده دوربین ارگونومیک Fantaseal

به نظر می رسد کمی، بله، اما کار می کند عالی است و باور نکردنی با اکثر دوربین ها مناسب است. این قابلیت همه کاره است که شما می توانید هر DSLR، GoPro و دوربین های دیگر را به راحتی نصب کنید. تیراندازی در شب؟ شما همچنین می توانید نور ویدئو را به دست بگیرید و همچنین برای پرکردن نور نیز کمک کنید. این سبک تپانچه فوق العاده خیره کننده و طراحی ارگونومیک، این تثبیت کننده مناسب برای تیراندازی طولانی مدت است. این دوام با توجه به اینکه از مواد ABS با قدرت بالا ساخته شده است که برای استفاده از آنها سال ها طول می کشد.

图片7.png 

 

 

 

 

 

4 Opteka SteadyVid تثبیت کننده دوربین

هیچ چیز بهتر نیست تصاویر با کیفیت بالا و با وضوح بالا با سبک. این تثبیتکننده دوربین برای DSLR و دوربینهای ویدئویی با وزن تا 6 کیلوبایت عالی است. با ظاهر و ساخت آن، این تثبیت کننده اجازه می دهد عکسبرداری با زاویه با وضوح بالا با دقت بالا و اتصالات کم اصطکاک. همچنین دارای تنظیم ارتفاع است که نسبت وزن را بهبود می بخشد در حالی که نیاز به وزن پایه را برای شما نیز کاهش می دهد. تثبیت کننده با دوام است و کار بسیار خوبی دارد.

图片8.png 

 

 

 

 

 

3 SteadiCam CURVE-BK دستی تثبیت کننده ویدئو

این تثبیت کننده به طور خاص برای دوربین های GoPro مانند قهرمان 2، 3، 3+، 4 سیاه و 5 طراحی شده است. اجازه می دهد فقط از تصاویر فوق العاده عالی و فیلم های خود از GoPro با این تثبیت کننده شگفت انگیز لذت ببرید. این ویژگی 2 در 1 دارد که شامل چسباندن دسته با قابلیت قفل گذاری برای تیراندازی ایمن می شود. قاب ثباتگر از یک ماده آلومینیوم قابل تحمل ساخته شده است که برای استفاده بسیار بادوام است. این سبک وزن و جمع و جور است و برای شما کیفیت عالی و صاف را ارائه می دهد.

图片9.png 

 

 

 

 

 

 

 

2 Movo Photo تثبیت کننده آلومینیومی جامد

البته این تثبیت کننده به نظر کوچک می آید، اما با دوربین شما به همان اندازه بزرگتر عمل می کند. این تثبیت کننده با ساختار آلومینیومی جامد ساخته شده است که باعث می شود تا آن با دوام و جامد باشد که به طور کامل مقاومت می کند. این تثبیتکننده است که ویدیو را تثبیت کرده و خستگی را با کیفیت و سبکها کاهش می دهد. با طراحی جهانی، این تثبیت کننده به سادگی همه دوربین ها را با استاندارد 1/4 "موضوع سه پایه مناسب می کند . این سبک وزن و جمع و جور است که باعث می شود انتخاب یک تثبیت کننده عالی باشد.

图片10.png 

 

 

 

 

1 AFI Hand Gimbal VS-3SD PRO

این دستگاه تثبیتکنندهی شیب دار 3 محور برای دوربینهای DSLR و دوربینهای دیگر با وزن تا 2 کیلوگرم است. این تثبیت کننده به شما اجازه می دهد تا اتصالاتی را که می توانید پس از بازوی لرزاننده برای دستیابی به لنز ایجاد کنید، وصل کنید. این نرم افزار دارای 360 درجه محور 360 است و بدون تقویت مرده است که پاسخ سریعتری را با سنسورهای دوگانه همراه با ثبات و دقت ارائه می کند. کاسه ای به طور مستقیم هر زاویه بوت را پشتیبانی می کند که آسان است. AFI ( 航 景 手持 稳定 器 )

 

        图片11.png