تکنولوژی AFI

محصول با کیفیت بالا، خدمات حرفه ای، تامین کننده اصلی در این زمینه است.

صفحه اصلی > اخبار > محتوای
بیشتر نوآوری تثبیت کننده در سال 2018 AFI D3
- Aug 06, 2018 -

D3 چند منظوره SLR دوربین Gimbal سنتی ثبات مکانیکی، آن مجهز با بازده بالا و پیشرفته 3 محور برُشلسّ موتور رانده مداوم فن آوری، ترکیب کاملی از مغناطیس الکتریسیته و نیروی عکاسان را قادر می سازد دوربین ثابت نگه دارید و ترجیحا کنترل حرکت دوربین, علاوه بر این، آن کنترل کلی دوربین تمرکز متوجه. آن می توانید تیراندازی ها بیشتر و ایجاد تصویر مبتکر با عملکرد منحصر به فرد مکانیکی تمرکز.

AFI D3 با طراحی دقیق تنظیم تمرکز، به تصویب رسید به راحتی تنظیم تمرکز توسط دستگاه کشش کتابچه راهنمای کاربر، و همراه با اصول طراحی ساختار سنتی ثبات مکانیکی، عمل صاف و پایدار برای عکاسی را فراهم می کند. شما برای ایجاد فیلم حرفه ای را در بودجه را فعال کنید. نه تنها این، اما AFI D3 دیگر دو ویژگی است. اول، آن را با ظرفیت ترابری برتر مهندسی طراحی معماری با 3.2 کیلوگرم بار مفید حداکثر وزن مسئله دیگر است. یکی دیگر از ویژگی آن پا قاب طراحی یکپارچه است.


D3 نه تنها ایجاد یک تجربه جدید در عکاسی برای عکاسان، نیز فراهم می کند روش روایت جدید برای ویدئو آرت. عملکرد حرفه ای است به اندازه کافی به نیازهای عکاس توسط بهره برداری دوربین های مختلف و تغییر حالت تثبیت کننده دوربین به عنوان خود را می خواهد چه در موقعیت پایین یا بالا می تواند شلیک.