تکنولوژی AFI

محصول با کیفیت بالا، خدمات حرفه ای، تامین کننده اصلی در این زمینه است.

صفحه اصلی > اخبار > محتوای
اجازه دهید عکاس بریتانیا شما را برای بررسی چشم انداز زیبا ساحل سنت Kilda.
- Aug 07, 2018 -

صحبت از ساحل، ما باید از ساحل سنت کیلدا استرالیا - ملبورن، باد طبیعی و آرام، شن و ماسه نرم و مرطوب، امواج دریا و بی سر و صدا بیفتند، که باعث می شود یک نفر مست شود. زیبایی طبیعی ساحل سنت کیلدا کاملا "اپل" در چشم عکاسان است. سطح آرام شما را آرام می کند. با نگاهی به منظره زیبا و آرام، روح کاملا تجدید می شود.

زیبایی K il d ساحل یک هدیه برای بشر به وسیله طبیعت است. حفاظت از محیط زیست در زمان محلی توسط مردم محلی، این زیبایی سمی را حفظ می کند. در شمال شرقی فیلیپ بی ، من 6 کیلومتر دور از قلب ملبورن استرالیا است. به عنوان یکی از محبوب ترین سواحل ملبورن، مردم در اینجا از والیبال ساحلی، قایقرانی، گشت و گذار و دیگر ورزش های دریایی لذت می برند .


عکاس بریتانیایی مارس کوله پشتی و سه پایه خارجی KINGJOY را برای این سفر عکاسی انتخاب کرد.

سازنده لوازم خانگی عکاسی حرفه ای -KINGJOY، در دنباله پیگیری آن از سه پایه حرفه ای تر و پایدار ، جدیدترین پایه سری سه پایه Aurora Tripod را توسعه داده است. T h سه پایه سری است   عکاسان را قادر به ساقه آزادانه می کند   حتی در حیاط خشن .


سه پایه سری Aurora از فیبر کربن یا آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. فیبر کربن تنها با   با کیفیت عالی، اما همچنین سبک و آسان حمل. حداکثر بار وزن برخی از مدل های خاص 30 کیلوگرمی است که متناسب با انواع دوربین های دارای طول کانونی بلند است و آنها را پایدار می کند .  


سه پایه فیبر کربن سری Aurora Series


طراحی ساده اما زیبا با رنگ نقره ای و رنگ سیاه است . استریوسکوپی   خطوط فلنج قاب پایه بزرگ مد روز هستند ، با شیارهای قوی تیز و پردازش شن و ماسه مات شن و ماسه پردازش بافت های سیاه و سفید . همه این ها از نظر زیباییشناسی مدرن از سه پایه دوباره تعریف شده است .

سه پایه سری Aurora به طور کامل توانایی عملکرد سه پایه سری KINGJOY را در محیط های خشن دارد . همانطور که همه ما می دانیم، در برخی مناطق سرد، باد بزرگ است ، که به طور غیر مستقیم باعث می شود مشکل تیراندازی . KINGJOY با توجه به این مساله، این طرح را اضافه کرد   برای محیط های شدید منطقه قطبی در طول توسعه سری Aurora مانند :


سیستم لوله فشرده ای است که طراحی انسانی قفل پا سریع و قوی را تصویب می کند . بزرگترین تفاوت از سه پایه قبلی استفاده از یک دستگاه ضد قفل یکپارچه است .   طراحی این واشر اتصال به طور موثر از افت دادن لوله پا با چرخش بیش از حد از کاربر جلوگیری می کند.

علاوه بر این، یک عامل ضدعفونی کننده بین لوله های پایه به منظور جلوگیری از مشکل کشیدن لوله به علت سرد شدن اضافه شده است. کیفیت و عملکرد آن تضمین شده است زیرا آزمون KINGJOY در آزمایشگاه آزمایشگاه آزمایش کم دما را انجام داده است.


سیستم تنظیم دنده بیرونی .   عکاس فقط نیاز به خارج کردن زاویه تنظیم زاویه برای تنظیم زاویه های متعدد برای تیراندازی به صورت خودسرانه تنظیم می کند و دست و پنجه نرم کردن به طور خودکار زاویه را قفل می کند. در هنگام فیلمبرداری تحت برخی شرایط محیطی و محیطی، کیفیت فیلم را می توان به آسانی تحت تأثیر برخی عوامل ناپایدار قرار داد . سه پایه سری Aurora   برای حل این مشکل، خیاطی است .


طراحي H ook طراحي. لنز همیشه تکان می خورد. برای عکاسان کاملا عصبانی است که با وزش باد بزرگ شلیک کند. طراحی قلاب گربه به منظور سه پایه آئورورا با آویزان کردن اجسام سنگین در پایین، آن را کاهش می دهد راه s توسط باد و افزایش پایداری سه پایه. عکاسی نیز در روزهای باتلاق آزاد و آسان خواهد بود.


با سر سری T ، این سر در طراحی جعبه آلیاژ آلومینیومی جعلی ساخته شده است. این می تواند با تنظیم قفل محرک پیش از آن یک مقدار محرک را تنظیم کند، و سر می تواند با کاهش حافظه کار کند .


مزیت این عملیات این است که حتی اگر سر قفل نباشد، توپ بطور ناگهانی سقوط نخواهد کرد و بنابراین ایمنی سه پایه و تجهیزات عکاسی را تضمین می کند . P hotographer می توانید عکس های سریع در تمام جهات در فضای باز بگیرید.


طراحی دو شیار، زاویه تنظیم انعطاف پذیر تر با شیار سنتی


پانورامای 360 درجه چرخش افقی، تمام منظره های زیبا در فضای باز در مقابل چشم شما ظاهر می شود.


در نمایشگاه جهانی 2018 CHINA P & E، سه پایه سری KINGJOY Aurora "Hualong P rize" اهدا شد . این یک تایید عالی برای دستیابی به موفقیت در زمینه عکاسی است.

سه پایه برای یک عکاس برای کارهای خوب ضروری است   آسمان پر ستاره، آب در حال دمی و آبشار، و یا برای تیراندازی بزرگ و کوچک.   فقط اعتقاد دارید، سه پایه سری Aurora انتخاب مناسب شما به عنوان یک عکاس سفر است .   سه پایه سری Aurora - شما را خلاق و اکتشافی می کند .    منبع: KINGJOY Tripod