تکنولوژی AFI

محصول با کیفیت بالا، خدمات حرفه ای، تامین کننده اصلی در این زمینه است.

صفحه اصلی > اخبار > محتوای
AFI 2018 Los Angeles Cine Gear Expo Review
- Aug 06, 2018 -

LosAngeles Cine Gear Expo یک نمایشگاه بین المللی برای نمایشگاه فیلم، ویدئو و دیجیتال است که سازنده تجهیزات فیلم برتر آن است.

AFI به عنوان یک تولید کننده عکاسی حرفه ای، برای شرکت در این نمایشگاه دعوت شده است و آخرین محصول 2018 را در نمایشگاه ارائه می کند

DSLR Camera Gimbal - D3 ▼

D3 نه تنها یک تجربه عکاسی جدید برای عکاسان ایجاد می کند، بلکه تکنیک روایت جدیدی را برای کارهای ویدئویی فراهم می کند. عملکرد حرفه ای به اندازه کافی برای برآورده شدن نیاز عکاس به وسیله عملکرد متفاوت دوربین و سوئیچینگ حالت تثبیت کننده، دوربین می تواند به همان اندازه که شما میخواهد شلیک کند در موقعیت کم یا زیاد.

D3 تست مزرعه تثبیت کننده دستی

V5 گوشی تثبیت کننده

در مقایسه با سری قبلی، سیستم جدید توسعه V5 Gimbal باعث ایجاد حساسیت و قابلیت حمل راحت تر می شود. ویژگی های جدید چرخش را متمرکز کرده و نور را پر می کنند که برای ناپدید شدن الگوی منسوخ فیلمبرداری، کاربر می تواند به طور مستقیم انتخاب تمرکز و نور را در طول زمان تیراندازی نه تنها زمان کاربر را ذخیره می کند، بلکه می تواند عکس های حرفه ای بیشتری بگیرد

V5 تلفن هوشمند تست کننده Field Test.

با توجه به بازخورد کارکنان سایت: AFI D3 و V3 با بازدید کنندگان بسیار محبوب هستند. آنها همچنین برای غرفه برای آزمایش V5 یا D3 ساخته شده اند.

کارکنان تثبیت کننده را معرفی می کنند

AFI همیشه بر روی نوآوری مستقل تاکید دارد و بر اساس توسعه فن آوری ها، بهبود رقابت هسته ای شرکت را تضمین می کند. فکر می کنم مسیر مسیر نوآوری طولانی است، با این حال، ما به طور جدی بر این باوریم که اگر ما با قلب من این کار را انجام دهیم، ما به هدف خود دست خواهیم یافت.