تکنولوژی AFI

محصول با کیفیت بالا، خدمات حرفه ای، تامین کننده اصلی در این زمینه است.

صفحه اصلی > اخبار > محتوای
AFI Stabilizer Debut Dead در هند در DIGITEK عکاسی سخنرانی
- Aug 24, 2018 -

عکاسی هنر زندگی است. این نه تنها زندگی فرهنگی مردم را غنی می کند، بلکه مردم را از زندگی هنری روشن می کند. برای کمک به عکاسان جامعه، مهارت های عکاسی خود را بهبود می بخشند و زندگی فرهنگ آماتور خود را در هند غنی می کنند، سخنرانی عکاسی منحصر به فرد انجام می شود.

سخنرانی عمدتا شامل معرفی دانش اساسی عکاسی، تکنیک های عکسبرداری و انواع مختلف تجهیزات عکاسی می شود. عکاسان حرفه ای به ویژه برای معرفی دانش مربوط به عکاسی و نام های خاص و عملکرد دستگاه های عکاسی دعوت شده اند. همچنین از ویژگی های عکاسی دیافراگم، شاتر و غیره می توان برای تظاهرات عکاسی بهتر از Canon، Nikon، Kingjoy، AFI و غیره استفاده کرد. این سخنرانی با توضیح روشن و قابل توجهی از دانش و مهارت های عکاسی، به همه مردم سود می رساند.


امروزه با استفاده از تثبیت کننده AFI به عنوان تظاهرات، امروز نیز به عنوان تثبیت کننده محبوب شناخته می شود. هنگامی که مردم راه می روند، جسم در دست نگه می دارد در سه بعد، بالا و پایین، چپ و راست، و جلو و عقب ارتعاش. تثبیت کننده دستی می تواند ارتعاشات بالا و پایین و چپ و راست را متعادل سازد. اما شوک را جذب نمی کند. این فقط حرکات نسبی را حفظ می کند تا نوسان دو جهت را کاهش دهد. وقتی مردم راه می اندازند، بازو و سرعت کمک کرده اند تا شوک را جذب کنند. و ارتعاش بالا و پایین به مهارت های عملی کاربر بستگی دارد.

AFI PhoeniX D3 را به عنوان مثال برای توضیح ویژگی های محصول در جزئیات نگاه کنید.

PhoeniX D3 نسل جدیدی از تثبیتکننده SLR چند منظوره است. این دارای ثبات عالی است و با موتور پیشرفته و کارآمد بدون برس مجهز شده است که به طور مساوی با تکنولوژی تثبیتکننده ضد لرزش سه محور عمل می کند. در عین حال، کنترل جامع توسط تمرکز و زوم، باعث می شود که خلاقیت خلاقانه در اختیار شما قرار گیرد.


کنترل تمرکز دوگانه، هنر "تمرکز"

SLR را می توان در زمان واقعی از طریق سیم داده پیکربندی تنظیم کرد، و همچنین می توانید فوکوس و ارقام را برای همگام سازی دوربین با تثبیت کننده اضافه کنید. دو شمارنده دستی با اندازه های مختلف وجود دارد که به فاصله کانونی دوربین و تنظیم فاصله کانونی مربوط می شود.


ساخته شده در پایه سه پایه قابل انعطاف

سطح دندانه دار PhoeniX D3 با سیلیکون بدون لغزش پوشیده شده است که راحت می شود. براکت های سه پایه ساخته شده با دسته را پایین بیاورید و دستگاه قفل پایین به سه پایه تبدیل می شود تا ثابت کننده می تواند به سرعت و پایدار قرار گیرد.

رول حالت، بررسی تیراندازی خلاق

تیراندازی در این حالت به شما امکان می دهد یک عکس پویا را بگیرید. در حالت عکسبرداری از حالت رول زیر، تصویر به نظر می رسد کج و ناپایدار است، که ترکیب ترکیب زنده است.

سیستم کنترل APP موبایل

با استفاده از رابط کنترل به تازگی ارتقاء، اتصال بلوتوث با یک دکمه، تنظیم دوربین سریع و واقعی دوربین ISO، شاتر، دیافراگم، جبران نوردهی، تعادل رنگ سفید و دیگر پارامترها.


PhoeniX D3 یک محصول کامل و مناسب برای عکاسان در تمام سطوح است تا نیازهای مختلف فتوشاپ را برآورده کند. با طراحی عملی ساده، تثبیتکننده PhoeniX D3 SLR به عنوان یک محصول کارآمد برای هر دو فیلمبردار حرفه ای و آماتور است.

"بسیار مهم است که برگزاری سخنرانی درباره دانش عکاسی، که می تواند مهارت های عکاسی را بهبود بخشد، تبادل ترویج کند و به شما در جذب لحظات زیبا تر کمک کند." یک شرکت کننده هندی گفت که سخنرانی ها درک عمیق تر درباره عکاسی، تحریک شور و شوق یادگیری و جذابیت هنری عکاسی را نشان داد.


به عنوان یک عکاس، برای اولین بار با استفاده از توابع و روش های استفاده از شاتر دوربین، دیافراگم و غیره، با تجربه و دانش روزمره من همراه شدم و مهارت های دوربین را به تفصیل توضیح دادم. سخنرانی ها از آسان به سخت، بسیار عملی است. این اجازه می دهد همه چیز بیشتری در مورد عکاسی بدانند، که یک عکس ساده نیست، اما ضبط تصاویر زیبا در زندگی است. شما باید به طور مداوم خلاصه، بهبود یافته و تلاش کنید تا بتوانید کارهای با کیفیت بالا را انجام دهید.