تکنولوژی AFI

محصول با کیفیت بالا، خدمات حرفه ای، تامین کننده اصلی در این زمینه است.

صفحه اصلی > اخبار > محتوای
بهترین مشاوره خرید گوشی هوشمند آی فون Gimbal
- Aug 30, 2017 -

در طول 10 سال گذشته، دوربین های موبایل واقعا پیشرفت کرده اند و کیفیت گوشی های نوکیا بسیار شگفت انگیز است. این نیز برای ویدیو می رود. بسیاری از مردم در حال خرید دوربین هستند، آنها فقط با دستگاه های تلفن همراه خود برای گرفتن تصاویر و ضبط فیلم ها چسبیده اند.

مهم نیست که چه نوع ویدیویی را که میخواهید بسازید. اگر کیفیت را انتخاب کنید که مقدار آن انتخاب است.   دستهای تکان دادن و یا ارتعاشات ناخواسته.

هنگام انتخاب بهترین تثبیتکننده اسمارت فونیکس چه چیزی باید در نظر گرفت؟ بیشتر از همه مواد، دوام، ارگونومی و قیمت. بیایید نزدیک تر نگاه کنیم، ما برخی از بهترین تثبیت کننده ها را در بازار امروز به ارمغان می آوریم.

AFI - V1S 3-Axis گوشی هوشمند دستی ثابت Gimbal Stabilizer برای آیفون 7 و 7 Plus و Go   نرم افزار

图片1.png 

در اینجا AFI-V1S است . این گوشی هوشمند مدرن است. تثبیت کننده خود به نظر می رسد و احساس عالی دارد. بنابراین این باعث می شود که آن را به عنوان یک محصول کلی جامد احساس کنید.   همه چیز به خوبی کار می کند به جز یک مسئله طراحی - هنگامی که شما وزن را قرار داده است، آن را به گاهی اوقات به پایه سر و صدا زمانی که سیستم خاموش است.   بنابراین مراقب باشید و فقط آن را کمی پایین نگه دارید در حالی که خاموش است.

 

 

  AFI - V1S 3-axis گوشی هوشمند Gimbal Stabilizer شامل GoPro، کوچک و بزرگ Gimbal مهد

图片2.png 

این تثبیت کننده در درجه اول برای تلفن های هوشمند iPhone یا Android ساخته شده است. دستگاه همراه با کیف زیبا با بند، باتری، تثبیت کننده، وزن متعادل و پلاگین برای کشورهای خارجی در داخل است. باتری طول می کشد حدود 3 ساعت. اگر از اسمارت فون های بزرگتر مثل آیفون 6+ استفاده می کنید فراموش نکنید وزن ضد انحصاری را اضافه کنید.

اگر شما آن را کاملا متعادل ندیده اید، این واحد به طور مدام صداها را خراشیده خواهد کرد.   در این حالت، موتورها به طور مداوم کار می کنند و باتری را تخلیه می کنند. اگر احساس میکنید وزوز کمی در دستان شما نیست، این کار را انجام ندهید (طولانی نخواهد بود). سیستم های ژیروسکوپی موتور 3 سیلندر کار خود را درست انجام می دهند، بنابراین در مورد کیفیت تصویر نگران نباشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2   یک موتور بدون چرخه FI A5 یک راننده پایدار برای GoPro است

 

آخرین نسخه Afi A5 3-Axis Gimbal در حال حاضر از یک گیره سریع انهدام به جای پیچ پیچ در سیستم پشتیبانی می کند.
      پشتیبانی از دوربین های GoPro و سایر دوربین های ورزشی  
      این   Afi A5 جدید ( فیکسچر سریع) محور دستی 3 محور مناسب برای      Gopro4 / Gopro3 + / Gopro3 و دیگر دوربین های ورزشی مشابه با استفاده از محدودیت داخلی برای پنهان کردن تمام سیم ها با استفاده از کنترل بی سیم شدید.
طراحی ویژه طول برای راحت تر نگه داشتن و استفاده با سیستم فرایند نسل دوم از سیستم فرایند دستی Afi دستی برای ساخت فیلم فیلمبرداری کامل تر است.
      با طراحی خاص پیچ انگشت شست به منظور محافظت در برابر از دست دادن پیچ انگشت شست. با طراحی پیچ انگشتی جدید، A5 حتی با اضافه کردن کوله پشتی ال سی دی، پایدارتر می شود.
اتصال نوار فرمت به راحتی از سوئیچ مخصوص برای آن راحت است. با طول بلندتر، می توانید مناظر زیبا را به سادگی شلیک کنید.
A5 حاشیه دستی 3 محور ارائه می دهد رابط برای منبع تغذیه و خروجی ویدئو برای تحقق بخشیدن به قدرت تامین GoPro به طور مستقیم.  
      طراحی 4 حالت ساده برای جایگزینی برای هر محیط زمین مبتنی بر زمین.
با موقعیت اضافی نوار فرمت و طراحی سبک وزن، دوربین دارای زاویه تصویربرداری و دید وسیع تر است.

图片3.png  

امکانات

    تکنولوژی ثبات عالی 3 محور را بپذیرید.

کنترل جوی استیک 5 جهت جهت و فوکوس حالت و کنترل دکمه تک دکمه برای روشن کردن، به شدت تجربه کاربر را بهبود می بخشد.
طراحی پورت شارژ مناسب با استفاده از کابل شارژ مستقیم شارژ دوربین عمل خود را از دیافراگم.
کلیپ جدید دسترسی سریع طراحی شده، کاملا سازگار با GoPro Hero3 / Hero4   و دیگر دوربین های عمل با ابعاد مشابه.
     پورت فرمت استاندارد 1/4 "پیچ، سازگار با اکثر لوازم عکاسی و لوازم جانبی با 1/4" اسکرو سوار.

 

3 هندزفری دستی راهنمای خرید

آیا شما برای تثبیت گوشی خود، Go-Pro، دوربین فیلمبرداری، DSLR یا دوربین سینمایی کوچک می خواهید؟ نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از تثبیت کننده ها برای شما و دوربین شما مناسب است؟ ما نگاهی به گزینه های مختلف می کنیم تا قبل از خرید بتوانید تصمیم آگاهانه بگیرید.

همانطور که دوربین ها کوچکتر و سبک تر می شوند و دوربین های موجود در گوشی های هوشمند همچنان بهبود می یابند، نیاز به تثبیت کننده های دستی همچنان رشد می کند. بسیاری از دوربین ها و لنزها اکنون شامل برخی از انواع تثبیت کننده تصویر می شوند. با این حال، برای عکس های دستی، شما اغلب نیاز به پشتیبانی بیشتری دارید. با استفاده از انواع مختلف تثبیت کننده ها و مدل ها، می تواند گیج کننده باشد، اما تثبیت کننده های دستی، مانند پشتیبانی از دوربین، برای هدف طراحی شده اند.

شما می توانید monopod را بگیرید، دوربین خود را بر روی آن نصب کنید و آن را روی سر خود نگه دارید تا عکس های زاویه ای زیاد بگیرید. شما می توانید پا را سقوط کرده و از آن به عنوان دستگیره ای تحت دوربین خود استفاده کنید تا عکس های دست را خفه کنید. نتایج شما از تلاش هر کدام از این تکنیک های عکسبرداری ممکن است بد باشد، اما این تردید است که نتایج به همان خوبی یا سازگار با آنچه که شما می خواهید با استفاده از مونوپاد برای آنچه که برای آن طراحی شده بود، باشد. Monopods برای پشتیبانی از زمین برای دوربین خود طراحی شده اند تا عکس های شما را پایدار نگه دارند.

تثبیت کننده های دست راست واقعا از آن دسته نیستند که برای به دست آوردن بهترین نتایج از آنها کمک می کند تا آنها را درک کنند که برای چه طراحی شده اند. انواع مختلف تثبیت کننده ها برای کمک به گرفتن انواع عکس های مختلف طراحی شده اند. سبک شما از تیراندازی و محیط های مختلفی که شلیک می کنید نیز در مورد نوع تثبیت کننده بهترین کار می کند. این در مورد گرفتن بهترین واحد که وزن دوربین خود را حفظ خواهد کرد، در مورد پیدا کردن یک راه حل برای گرفتن عکس شما نیاز دارید. درست مانند همانطور که در دورهای مختلف برای همان دوربین ممکن است از یک مونوپاد و یک سه پایه استفاده کنید، ممکن است شما بیش از یک نوع تثبیتکننده دست را در نظر بگیرید.

4   حرکت صاف: نحوه شلیک با یک استابلایزر Gimbal

سنگ شکن ها شگفت انگیز هستند. آنها هیجان انگیز است برای استفاده، نسبتا آسان برای کشف کردن، و آنها سبک خود فیلم سازی و انواع عکس هایی را که می توانید به میزان بی شماری بدست آورید گسترش می دهد. شما می توانید مقدار زیادی از ارزش تولید را به قیمت نسبتا کم به کیت دنده خود اضافه کنید، همه چیز فقط با اضافه کردن یک کادمیوم. بلافاصله، عکس های شما زندگی بیشتری را به نمایش می گذارد، اکتشاف بیشتر و خلاقیت بیشتری را نشان می دهد.

مطمئنا تفاوت های ظریف و ظریف زیادی وجود دارد که باید قبل از آن مورد توجه قرار گیرد و در حین فیلمبرداری با یک لنز، به همراه مفاهیم کلی نیاز دارید که بهترین فیلم را دریافت کنید. و حتی اگر یک ابزار سرگرم کننده باشد، مطمئنا یک اسباب بازی نیست و برای هر برنامه کاربردی کار نمی کند، بنابراین برای تبدیل شدن به یک نینجا دیجیتال می توانید از آن استفاده کنید. در واقع، در حال حاضر Ninja Gimbal وجود دارد.

تعادل آن را خارج کنید

مهمترین قدم اول برای تیراندازی با یک ریمل، این است که آن را به درستی تعادل کنید. سنگهای کوچکتر، مانند DJI Osmo یا GoPro Karma Grip، نیازی نیست که آنها را از قبل تعادلی کنید، اما برای سنگهای بزرگتر مانند Mövi یا Ronin، شما باید آنها را به طور کامل برای نتایج مطلوب شماره گیری کنید. به طور معمول، این دستورالعمل نحوه تعادل خود را دارد:

1. جلو و عقب دوربین تعادل (خشن)

2. انحراف محور محور

3. رول محور تراز

4. جلو و عقب دوربین تعادل (خوب)

5. تعادل پان محور

هر مکانیسم clamp یا bracket را نابود کنید و تعادل را بررسی کنید. تنظیمات را انجام دهید تا همه چیز کاملا سطح باشد و پس از قرار دادن دوربین در موقعیتی که می خواهید، حرکت نمی کند.

 

چندین روش برای حمل اکثرا وجود دارد. در حین نگه داشتن دسته در ارتفاع قفسه سینه، دوربین می تواند به صورت عمودی و زیر دست و یا چرخشی و بالای دسته ها باشد. شما همچنین می توانید دسته مرکزی را بچرخانید و به پایین به زمین برسید، و در مورد Ronin، می توانید یکی از دستگیره های جانبی را بچرخانید و آن را به حالت "کیف" بچرخانید.

اکثر زمان ها، عکس های شما در تنظیم استاندارد قرار خواهد گرفت. این یک تن از قابلیت های چند منظوره را ارائه می دهد و می تواند تقریبا هر شات را به این طریق انجام دهد. هنگامی که شما آن را تلنبار می کنید و دوربین را معکوس می کند (بنابراین تصویر شما را غلط می دهد)، شما می توانید آن را بالاتر از سر خود بالا ببرید، بنابراین برای عکس های بالای سر و یا دیدگاه های بالاتر مناسب است، و در واقع می توانید اپراتور دوربین را کمی از شکستن از استفاده استاندارد. شما فقط باید فیلم را در پست تغییر دهید.

شما می خواهید با استفاده از دسته مرکزی برای هر چیزی که می خواهید یک صندلی را فقط در یک طرف بدن خود قرار دهید و معمولا در نزدیکی زمین یا حداقل در کمر خود، مانند زیر پا کسی یا بالا بردن از زمین . حالت "کیف دستی" (دستها به سمت بالا و پایین) نیز برای عکس های زاویه ای کم است، اما از مزایای اضافه شدن باریک تر است، زیرا دسته در حال حاضر بالا و پایین است. دستگیره های جدید و حلقه ها و انواع روش های حمل این مینیمال نیز به طور مداوم ساخته می شوند .