تکنولوژی AFI

محصول با کیفیت بالا، خدمات حرفه ای، تامین کننده اصلی در این زمینه است.

صفحه اصلی > اخبار > محتوای
VS-3SD
- Aug 30, 2017 -

3- 版本 一

توضیحات محصول

شرح

این   افی VS-3SD   یک تثبیت کننده کانال 3 محور با دوربین های GoPro است

با موتورهای بدون درز و سنسورهای چرخشی برای کمک به گرفتن عکس های صاف و متحرک. این صندلی قابل جدا شدن را می توان با دسته دسته یا به طور جداگانه به یک کوه 3 پهلو به سبک GoPro (شامل نمی شود) استفاده می شود. کنترل جوی استیک ساخته شده در دسته را می توان برای بی سیم مناسب از فاصله تا 33 'جدا.

VS-3SD برای HERO5 حاوی قاب قاب برای دوربین های GoPro HERO5 و HERO4 / 3 + / 3 است و دارای بدن و موتور مقاوم در برابر آب است، بنابراین می توان آن را با خیال راحت در باران یا برف استفاده کرد. مسکن REMOVU ضد آب برای دوربین HERO3 / 3 + / 4 به صورت جداگانه در دسترس است. VS-3SD برای HERO5 355 درجه شیب را فراهم می کند   و 355 درجه از حرکت رول و می تواند 3-5 ساعت در یک شارژ کامل باتری عمل کند. شارژر باتری شامل ویژگی های چراغ های وضعیت LED است و می تواند زمانی که با یک آداپتور USB 5V / 2A استفاده می شود تا دو باتری شارژ شود.

Afi VS-3SD به طور خاص برای فیلمسازان حرفه ای طراحی شده است که به دنبال یک تثبیت کننده دستی برای طیف وسیعی از دوربین های متوسط و کوچک با وزن 5 پا است. Afi-3SD سبک وزن و آسان برای استفاده است و می تواند در مورد عرضه شده یا یک کیسه عکاسی کوچک حمل شود

ویژگی s

موتورهای براشلس و سنسورهای چرخشی یک تجربه عملی صاف را ارائه می دهند

مقاوم در برابر آب مقاوم در برابر زنگ و موتورهای تکمیلی دوربین ضد حریق HERO5

جاسوسی دسته، کنترل از راه دور جویاستیک ممکن است برای عملیات بیسیم تا فاصله 33 اینچ جدا شود

پایه های قاب برای دوربین های HERO5 و HERO4 / 3 + / 3 گنجانده شده است

 

·    فیلم های صاف، ایستاده و بی صدا VS-3SD توسط 3 x 32 بیتی MCU با موتورهای بدون برس طراحی شده است که نرخ Syncho 4000Hz را دریافت می کنند و هر فواصل تغییرات 0.2 درجه را می سنجند.

· 3 محور 360 درجه چرخش نامحدود

انگشت شست شما در کنترل است   با CCI، شاتر دوربین و فوکوس برای سونی و پاناسونیک را می توان با استفاده از دکمه ها در دسته استریل.
* یک کابل کنترل اضافی مورد نیاز است.
استفاده انعطاف پذیر، الهام بخش بیشتر با استفاده از جوی استیک چرخشی کلاسیک کلاسیک، تعویض بین حالت زیر pan،  
حالت قفل، پان و شیب در حالت زیر، شما می توانید همه چیز را در نوک انگشتان اداره کنید. کار آسان، سرگرم کننده آسان است.

版本 二

شرح

یک نوع محوری دستی 3 محوری مخصوص دوربین های لنز قابل تعویض بدون آینه است. به سادگی و تمیز طراحی، عملکرد قوی عملکرد که شما ساده ترین تجربه عمل داشته باشد.
عملیات ساده
VS-3SD با طراحی مشابه AFi-Gimbal است، ابعاد اندازه و ساختار آن با اندازه گیری دقیق، یکپارچه سازی عنصر طراحی ارگونومیک است. برخورد دوربین با زاویه چرخش و راحتی احساس برگزاری برای آزاد کردن محصول پاک با عملکرد بهتر و عملکرد مناسب با قابلیت اطمینان.
راه های بیشتری برای استفاده
آویز کلاسیک خلاق طراحی شده است، آسان تر برای تغییر بین یک دست و دو دست و یا نصب و راه اندازی راست و چپ. با یک VS-3SD ، می توانید ویدئو پایدار را بسیار آسان تر دریافت کنید.  
با استفاده از جوی استیک چهار جهت برای تنظیم زاویه به راحتی. روشن / خاموش شدن و تعویض عملکرد را می توان با یک دکمه انجام داد.  
جداسازی سریع و بدون پارامتر برای تنظیم
سیستم نصب سریع و بهبود کارایی دلبستگی دوربین.
هسته اصلی فناوری
VS-3SD با آخرین رانندگان، برای سه سال خود نوآوری ثابت و پیشرفت، یکپارچه آخرین میوه تحقیقات از اندازه گیری پست، موتور درایو، کنترل هوشمند، مدار الکترونیکی، آن را به راحتی کار می کند. حفظ ثبات خوب، از طریق الگوریتم بهینه سازی، صرفه جویی در وقت، افزایش بهره وری.

سازگاری بیشتر
فقط بار 1 70 0g و سازگار با SONY NEX-5N / NEX-7 و دوربین های دیگر در سری N، SONY A7RII، ILCE-7R، ILCE-5100، پاناسونیک LUMIX GH4، SONY N7 سری ، Olympus E-M5 و مرتبط دوربین اندازه

امکانات

ساختار کوچک

صفحه نصب را بهبود بخشیده تا آن را برای مدل های دوربین بیشتر در بازار مناسب سازد.

استفاده از جوی استیک متحرک را افزایش دهید، عملیات صاف تر را انجام دهید

معرفی عناصر ارگونومیک، دستورالعمل جدید سازگار است. باتری قوی تر است.

رزرو سوراخ 1/4 اینچ پیچ در پایین، سازگاری بیشتر با تجهیزات اضافی اضافی

بسته کوچک و قابل حمل

版本 三

   شرح

سازگار با دوربین های مختلف اقدام
محدوده دستی VS-3SD 3 محور کاملا با GoPro HERO5، HERO4 و دوربین های عمل اندازه های مشابه با استفاده از counterweights طراحی شده متناسب است.

ضد آب Gimbal
با GoPro HERO5 ضد آب، شما می توانید از هر لحظه هیجان انگیز در باران و یا در دریا بدون ترس از ورود آب لذت ببرید.

دسترسی مستقیم به توابع نامتناهی
VS-3SD دسترسی سریع به توابع مختلف را فراهم می کند. با استفاده از جوی استیک آن 4، می توانید زاویه دوربین خود را به راحتی تنظیم کنید. با استفاده از دکمه تابع همه حالت ها را می توان با شیپور خاموشی فعال کرد. دکمه تایمر خودکار عکس ها و فیلم های پرتره را سریعتر از همیشه کنترل می کند با قابلیت کنترل صدای HERO5.

ثابت پیچ پیچ
VS-3SD یک لامپ پیچ بلند را برای ایمن کردن دوربین های خود باز می کند. حتی در تاریکی می توانید پیچ ها را به آسانی پیدا کنید. طراحی ناامید کننده تضمین می کند پیچ شما به طور صحیح در جیغ خود را پس از تحریک خشونت آمیز است.

بازوی موتور Unibody با حداکثر سختی سازه
VS-3SD دارای بازوی موتور پیشگام است. کمترین قطعات متحرک، بازوی موتور متحرک ارتقاء سختی ساختاری خود را ارائه می دهد و حتی عملکرد قوی تر ضد لرزش را ارائه می دهد.

دقیق بدون درز موتورز
Afi خیاط موتور دقیق بدون برس برای مینی بوس های دستی. با استفاده از فن آوری های ثبت شده ما از خروجی گشتاور قوی و پاسخ سریع با بهره وری انرژی شدید اطمینان داریم.

دو پورت 1/4 اینچ پیچ برای توسعه لوازم جانبی
با 1/4 پورت پیچ در وسط دسته VS-3SD و در پایین، شما می توانید انواع مختلف لوازم جانبی را برای گسترش رویکرد خود را از عکاسی نصب کنید.

 

امکانات

      حالت های عکسبرداری:   قفل شده، حالت دنباله دار و نیمه دنبال (پیک قفل شده، رولینگ دنبال).

-   یک کلیک بازگشت به وسط

- تعادل خودکار بدون کالیبراسیون دستی نیاز به تعادل تلفن است.

-   سرعت قابل تنظیم قابل تنظیم است

- 1/4 "موضوع در پایه دسته برای استفاده با سه پایه و سایر تجهیزات

-   کنترل جوی استیک، دکمه عکسبرداری و سوئیچ برای قفل / حالت دنباله دار

-   زاویه عکسبرداری را با دست تنظیم کنید

-   سوئیچ سریع بین حالت های تصویر زمینه و منظره پرتره

-   ساخت آلومینیوم حمل و نقل هوایی با دسته لاستیکی

-   کلیپ تلفن کاربر دوستانه

版本 四

شرح

    آخرین نسخه VS-3SD Gimbal ثابت دستی است که برای دوربین های GoPro Hero 3/3 + / 4 سازگار است. این یک دوربین بزرگ برای عکس های عمل مانند اسکیت بورد، اسکی و دوچرخه سواری است. این کادمیوم در این فروشگاه مورد علاقه ی شماست. یکی از چیزهای فوق العاده ای در مورد این کادمیوم، حالت های متنوع آن برای تیراندازی برای گرفتن زوایای مختلف است. این قلم را بر روی پایه نقاشان بگذارید و یک دی وی دی ویدئویی هوایی ثابت با سرعت بالا و بدون چهارپایان هلی کوپتر و ریسندگی دارید. این فوق العاده مفید برای بچه ها است که گرفتن عکس های گروه در عروسی و یا در یک رویداد ورزشی است.

امکانات

W orks با GoPro HERO4، HERO3 +، HERO3 و سایر قسمت های موجود در این دستگاه

لپ تاپ لمسی LCD را لمس می کند

3-محور Gimbal

3 55 درجه چرخش پان / شیب / رول

版本 五

شرح

ULTRA-HIGH STABILITY
VS-3SD پیشرفته ترین الگوریتم کنترل قدرتمند موتور و الگوریتم های کنترل سروو در صنعت را به کار می گیرد. این سرعت پاسخ بسیار سریع و دقت کنترل بالا است که میزان ثبات تصویر را به میزان قابل توجهی بالاتر از محصولات رقابتی به دست می دهد.  
کالیبراسیون AUTO
بدون روش های کالیبراسیون پیچیده، VS-3SD الگوریتم حسگر ثبت انطباق خود و سیستم کالیبراسیون هوشمند را اعمال می کند.  
سیستم مدیریت هوشمند هوشمند :  
باتری اصلی پایه و دسته باتری، سیستم های مدیریت هوشمند باتری مستقل هستند. سیستم باتری هوشمند می تواند باتری را با دقت کنترل کند و عمر باتری را افزایش دهد. این سیستم با دوام باتری بسیار کارآمد عمر باتری طول عمر تا 4 ساعت را فراهم می کند .

امکانات

    با GoPro HERO4، HERO3 +، HERO3 و دیگر دوربین های ورزشی با اندازه مشابه کار می کند

ثبات 3-Axis فعال Gimbal

دسته سیلیکون راحت