تکنولوژی AFI

محصول با کیفیت بالا، خدمات حرفه ای، تامین کننده اصلی در این زمینه است.

صفحه اصلی > اخبار > محتوای
V1
- Aug 30, 2017 -

版本 一

توضیحات محصول

شرح

T he Afi V1 3-Axis Gimbal طراحی شده است که نه تنها با GoPro سازگار باشد، بلکه با تمام دوربین های مشابه عمل می شود. با پوسته قابل ارتقا و بدون طراحی پیچ، می توانید Hero4 را با یک Backpack LCD متصل کنید.

این   Afi V1   3-Axis Hand قابل جدا شدن Gimbal   از جانب   افی   یک دوربین دیجیتال دستی، قابل جدا شدن و قابل نصب برای دوربین های GoPro با کنترل سیمی است. این دو باطری 18350 عمومی (باتری 3 ساعته) و یا باتری های 18650 با تمدید (برای استفاده 7+ ساعت) پذیرفته می شود.

Afi V1 Gimbal دارای موتورهای براش نیست و همچنین می تواند بر روی پلت فرم های مختلف (جیب، سه پایه، قفسه سینه، دوچرخه، یا ماشین) نصب و نصب شود و از کوه GoPro استفاده شود. این با 1/4 "-20 سوراخ رشته استاندارد در پایین دستگیره می آید

امکانات:

       3 Axis گوشی هوشمند دستی Gimbal Stabilizer

سه عملکرد تصویربرداری (180 درجه / پرتره / 360 درجه پانوراما)

توانایی عکسبرداری در حالت خاموش زاویه دار

جوی استیک دکمه ها را برای کنترل بهتر از پدال (پان / شیب / رول)

کنترل شیب و شیب همزمان

دستی و قابل جدا شدن / قابل نصب با کنترل سیمی

مجهز به گیره نیمه ای برای GoPro و دیگر دوربین های عمل و استانداردهای صنعت 1/4 "-20 سوراخ رشته در پایین دسته

سازگار با GoPro، Xiaomi 4K، و دوربین های دیگر

 

版本 二

شرح

این   Afi V1   یک تثبیت کننده محوری 3 محور است که عمدتا برای دوربین های بدون انعکاس طراحی شده است، که ایده آل برای برنامه های فیلمبرداری ارزان قیمت است. پشتیبانی از 360 درجه چرخش نامحدود در امتداد سه تکه با عملکرد کامل ثبات، آن را به شما اجازه می دهد تا جریان های ثابت و صاف را به راحتی و تنها با تمام زوایا قابل تصور از نظر است.

 

امکانات

V1 3-axis gimbal با 4 راه جوی استیک سبک و قابل حمل است، مناسب برای دوربین های ActionPro، مانند دوربین Canon DLLR.

موتور توربوشارژر یکپارچه حلقه ای با گشتاور قوی و چرخش صاف.

حفاظت قطبی معکوس، محافظت در برابر شارژ و محافظت در برابر اتصال کوتاه موجب صرفه جویی در مصرف برق قابل توجه می شود.
جوی استیک چهار طرفه باعث می شود زاویه فوق العاده آسان شود.
مهار اتوماتیک رانش، فرکانس کالیبراسیون به شدت کاهش می یابد.
پورت 1/4 اینچ پیچ در پایین اجازه می دهد تا برای اتصال آسان به اکثر گسترش میله در حال حاضر در بازار است.

 

版本 三

شرح

AFI V1 3-Axis Type Gopro Hero 3/3 + / 4 Go Pro Pro Camera Gembal Stabilizer مخصوص ظاهر جدید است. موتور مستقل در حرکت شیب فوق العاده صاف 3 قسمت (محور) بدون لرزش و ارتعاش دوربین اجرا خواهد شد. این قدم زدن در حالی که فیلمبرداری در حالی که اجرا می شود فوق العاده آسان است. سوراخ های استاندارد پیچ در کوه به عنوان پایه پایه یا مونوپاد 1/4 از پایین دست به راحتی امکان پذیر است. راه اندازی فقط در 30 ثانیه تکمیل می شود. یک حلقه نصب شده که پیچ ها را پس از اتصال به لنز دوربین پیچیده می کند.

 

امکانات

تثبیت سریع، دقیق و سکوت

زوم جوی استیک آسان است

عمر باتری تا 4 ساعت

بلوتوث کنترل از راه دور برنامه آندروید

لولا سازگار با دارندگان مختلف 1/4 "

 

版本 四

شرح

      T AFI V1 3-Axis Gimbal Stabilizer تبدیل دوربین iPhone، Smartphone یا GoPro HERO به یک نیروگاه سینمایی می کند. این حرکات موتوری حذف حرکات دوربین لرزان را به شما کمک می کند تا فیلم صاف و حرفه ای دستی را بچرخانید. این ابزار مناسب برای ضبط فیلمهای مسافرتی و رویداد های دستی و همچنین اقدامات سریع مانند اسکی، دوچرخه سواری و در حال اجرا است. V1 دارای یک محرک حرکتی سه محوره طراحی شده برای نگه داشتن گوشی یا سطح GoPro خود و جدا شدن از لرزش و jitters. به جای نگه داشتن دستگاه خود را در محل سه محور، قفل شده است ، V1 به شما امکان کنترل بیشتر بصری، اجازه می دهد گوشی های هوشمند خود و یا GoPro به دنبال حرکت شیب و حرکت خود را از مچ دست خود را در حالی که حفظ سطح افق. ضبط فیلم سینمایی با حرکت صاف و طبیعی بدون یک سه پایه یا پیچیده. V1 آسان است برای راه اندازی و کار می کند. فقط گوشی های هوشمند خود را در گهواره قرار دهید، تثبیت کننده را تنظیم کنید و آن را روشن کنید. همچنین با یک قاب نصب GoPro همراه با دسترسی آسان به تمام دکمه ها می آید. با طراحی جمع و جور و عملیات ساده آن. شما می توانید این کادو را با شما بیاورید و فیلم های صوتی و سینمایی را هر کجا که میروید، دریافت کنید. * زمان باتری بسته به وزن دوربین شما و پیچیدگی حرکت متفاوت است. در آزمایشات ما متوجه شدیم که V1 برای چندین ساعت تیراندازی متناوب و بیش از چهار ساعت استفاده طولانی مدت از آن استفاده می شود.

امکانات

مقاوم در برابر آب 3-Axis Hand Gimbal

V1 نسل جدیدی از Gimbal تولید شده توسط Afi است ، به آرامش بی سابقه، صافی و بهره وری قدرت بی سابقه است. طراحی جهانی با وزنه برداری

پیچ و انعطاف پذیری طولانی برای تنظیم ثابت و گرانش برای دوربین های مختلف و وزن. سازگار با Gopro Hero5 / 4/3 + / 3، Yi Cam 4K، AEE، و دوربین های دیگر با اندازه های مشابه.

باتری قابل شارژ با زمان طولانی
باتری قابل شارژ می تواند تا 4 ساعت اجرا شود . همچنین می توانید از کابل مجهز شارژ برای شارژ دوربین استفاده کنید.

چند برنامه و قابل حمل
با 1/4 "رابط رابط پیچ در پایین برای به سادگی نصب بر روی سه پایه، یکپارچه و غیره. اندازه جمع و جور با کیسه قابل حمل مناسب برای مسافرت، ورزش های آبی، فعالیت های در فضای باز، و غیره