تکنولوژی AFI

محصول با کیفیت بالا، خدمات حرفه ای، تامین کننده اصلی در این زمینه است.

صفحه اصلی > اخبار > محتوای
A5
- Aug 30, 2017 -

1

توضیحات محصول

شرح

این   A5 3-Axis Hand Gimbal     به شما امکان ضبط ویدئوی ثبات داده شده و کیفیت عالی با دوربین GoPro خود را می دهد. این کار با تمام دوربین های GoPro5 / GoPro4 / GoPro3 + / GoPro3 کار می کند و همچنین با سایر دوربین های مشابه اندازه عمل می کند.

گشتاور بالا، موتورهای بدون درز با دقت بالا همراه با فرکانس با فرکانس 200 هرتز، باعث افزایش عملکرد ثبات می شود حتی در شرایط سخت تر.

تثبیت کننده A5 برای دوربین های خودی   من پلاگین و بازی آماده برای استفاده از جعبه بدون تنظیمات پیچیده و یا پیکربندی نرم افزار است. شما می توانید بین 4 حالت عملیات را با یک کلیک ساده دکمه حالت واقع در دسته تغییر دهید. حالت های عملیاتی به شما این امکان را می دهد که دوربین را به سرعت روی تابه، شیب و محور رول قفل کنید یا حرکت خود را به صورت دستی انجام دهید.

همچنین می توانید با استفاده از دکمه های بالا / پایین زدن بر روی دسته، از A5 برای عکس های معکوس پایین استفاده کنید یا به صورت دستی کنترل شیب دوربین را کنترل کنید. این باتری دارای چهار باتری لیتیوم یون 3600mAh با ظرفیت بالا قابل شارژ می باشد که همچنین می تواند برای تامین قدرت به دوربین GoPro خود با استفاده از کابل شارژ شده استفاده شود. چراغ نشانگر باتری آبی در دسته، عمر باقیمانده باتری را کنترل می کند تا زمانیکه زمان برای شارژ کردن باتری ها مشخص شود.

حالت معکوس به شما اجازه می دهد تا از چروک های کمر استفاده کنید. ابتدا باید قبل از اینکه به سمت بالا و پایین صفحه حرکت کنید، باید در حالت Head & Tilt قرار بگیرید. این حالت یک نسخه معکوس حالت Heading & Tilt است. شما می توانید با وارد شدن به Heading Follow (1 کلیک)، شیب را در حالت معکوس قفل کنید. قبل از بازگشت به عقب راست، اطمینان حاصل کنید که ابتدا حالت Heading و Tilt followed را انتخاب کنید.

 

امکانات:

بدون تنظیم پیچیده

می توانید دوربین GoPro را با کابل شارژر متصل کنید

تا 7 ساعت عمر باتری طولانی

سازگار با لوازم جانبی GPRO LCD BacPac یا باتری BacPac

Heading Follow، Heading Lock، Heading و Tilt جهت و حالت Invert

پشتیبانی از عملیات از راه دور از راه دور از راه دور (فروش جداگانه)

کنترل شیب دستی و عملیات تک دکمه

版本 2

توضیحات محصول

شرح

     آخرین نسخه Afi A5 3-Axis Gimbal در حال حاضر از یک گیره سریع انهدام به جای پیچ پیچ در سیستم پشتیبانی می کند.
      پشتیبانی از دوربین های GoPro و سایر دوربین های ورزشی  
      این   Afi A5 جدید ( فیکسچر سریع) محور دستی 3 محور مناسب برای      Gopro4 / Gopro3 + / Gopro3 و دیگر دوربین های ورزشی مشابه با استفاده از محدودیت داخلی برای پنهان کردن تمام سیم ها با استفاده از کنترل بی سیم شدید.
طراحی ویژه طول برای راحت تر نگه داشتن و استفاده با سیستم فرایند نسل دوم از سیستم فرایند دستی Afi دستی برای ساخت فیلم فیلمبرداری کامل تر است.
      با طراحی خاص پیچ انگشت شست به منظور محافظت در برابر از دست دادن پیچ انگشت شست. با طراحی پیچ انگشتی جدید، A5 حتی با اضافه کردن کوله پشتی ال سی دی، پایدارتر می شود.
اتصال نوار فرمت به راحتی از سوئیچ مخصوص برای آن راحت است. با طول بلندتر، می توانید مناظر زیبا را به سادگی شلیک کنید.
A5 حاشیه دستی 3 محور ارائه می دهد رابط برای منبع تغذیه و خروجی ویدئو برای تحقق بخشیدن به قدرت تامین GoPro به طور مستقیم.  
      طراحی 4 حالت ساده برای جایگزینی برای هر محیط زمین مبتنی بر زمین.
با موقعیت اضافی نوار فرمت و طراحی سبک وزن، دوربین دارای زاویه تصویربرداری و دید وسیع تر است.

امکانات

    تکنولوژی ثبات عالی 3 محور را بپذیرید.

کنترل جوی استیک 5 جهت جهت و فوکوس حالت و کنترل دکمه تک دکمه برای روشن کردن، به شدت تجربه کاربر را بهبود می بخشد.
طراحی پورت شارژ مناسب با استفاده از کابل شارژ مستقیم شارژ دوربین عمل خود را از دیافراگم.
کلیپ جدیدی طراحی شده سریع، کاملا برای GoPro Hero3 / Hero4، برای XiaoYi Cam، برای سری SJCAM SJ4000 SJ5000 و سایر دوربین های عمل با ابعاد مشابه سازگار است.
     پورت فرمت استاندارد 1/4 "پیچ، سازگار با اکثر لوازم عکاسی و لوازم جانبی با 1/4" اسکرو سوار.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

شرح

     لنز دستی A5 3 محور یک دوربین عکاسی با وضوح عالی و کم حجم است   واحد تثبیت برای دوربین عمل GoPro شما و قادر به دادن است   برجسته   نتایج.  

وزن سبک آن، طراحی ارگونومیک اجازه می دهد تا استفاده طولانی مدت بدون ناراحتی، در حالی که ابعاد جمع و جور آن را می توانید تقریبا هر جا که در حال استفاده نیست بسته بندی کنید.

A5 دارای 3 حالت مختلف برای آزادی نهایی است. حالت قفل، Heading حالت بعد، و Heading / High در حالت پس زمینه.

 

     

امکانات

    

Gimbal دستی با کنترل 3 محور و یکپارچه برای کنترل GoPro و Gimbal همزمان
   با A5 می توانید GoPro خود را با یک دست نگه دارید، کنترل کنید و کار کنید. شما می توانید هر اقدام را دنبال و گرفتن عکس صاف با سهولت.
   با GoPro HERO4، HERO3 +، HERO3 و سایر دوربین های ورزشی از اندازه های مشابه کار می کند.
   لوازم جانبی همه در یک: از جمله باتری قابل تعویض 3400mAh با حداکثر 4 ساعت کار، فضای ذخیره سازی برای کارت TF، ساخته شده در نور چراغ.
   تثبیت کامل ویدئو: با موتورهای 3 بعدی بدون برس و سنسورهای پیشرفته، A5 می تواند با چرخش پان / چرخش 3 2 0 درجه، 100 درجه چرخش چرخشی کار کند.
حالت چند حالته: حالت قفل، حالت Omni Track، حالت Underslung.

4

شرح

   دستگیره 3Axis Electronic Gimbal Stabilizer برای GoPro Hero5 / 4/3 + / 3 دوربین از آلومینیوم ساخته شده است. تثبیت کننده Gimbal با دسته سیلیکون راحت است. تثبیت کننده Gimbal برای خرده فروشی های هوشمند، خاطرات خاطرات و لحظات زندگی را آسان تر و سینمایی تر به اشتراک می گذارد. این گوشی هوشمند شما را به یک دوربین هوشمند حرکت تبدیل می کند و هر لحظه ای که شلیک می کنید، صاف، حرفه ای و آماده اشتراک گذاری است. Gimbal تثبیت کننده 3-Axis فعال با باتری لیتیوم یون قابل جابجایی است، با شارژر همراه است. شامل یک ضد وزنه برای مقابله با گوشی های سنگین تر و لنز.

  امکانات

    ساخت آلومینیوم CNC آلیاژ / طراحی زیبا و بدون ابزار  

    با استفاده از جدیدترین 32 بیتی الکساموس با تکنولوژی Triple-MCU برای عملکرد سریع، دقیق، خاموش و پایدار

حالت حالت و حالت Invert را به صورت خودکار (تشخیص خودکار) 4-Way-Joystick برای تنظیم زاویه شیب و رول به حالت خودکار تشخیص دهید

آسان مونتاژ و آسان قابل جدا شدن از دسته / 34x لیتیوم یون باتری 18350

دوربین GoPro قابل شارژ از طریق A5

لولای اصلی دستگاه سازگار با تمام لوازم جانبی GoPro موجود است

سوراخ پیچ و انفصال عالی (اینچ) در پایین دسته

 

 

5

شرح

  T A5 3 محور دستی شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به شلیک فیلم صاف ابریشمی با GoPro خود را. E A5 با تمام دوربین های مدل Hero 3، Hero 3+ ، Hero 4 و Hero5 کار می کند و از اکثر لوازم جانبی دوربین GoPro مانند BacPac LCD و باتری BacPac پشتیبانی می کند.

GP-PRO دارای یک انگشت شستشو 4 طرفه ارتقا یافته است که اجازه می دهد تا کنترل بیشتری از پانچ، محور شیب و رول کالیبره را انجام دهد. این قابلیت به تنهایی شما را قادر به انعطاف پذیری بیشتر و کنترل سناریوهای جمع و جور تیراندازی و یا گرفتن زوایای منحصر به فرد در مورد خود می کند.

A5 علاوه بر یک مانیتور خارجی و همچنین استاندارد 1/4 "20" رشته ای داخلی در پایین دسته برای اضافه کردن یک مونوپاد معمولی یا سه پایه شما، حتی یکپارچگی بیشتری را به شما می دهد.

 

امکانات

  ضبط فیلم با کیفیت حرفه ای درست از دوربین قهرمان GoPro شما

3 موتور منحصر به فرد در زمان واقعی کار می کند تا به طور مداوم تعادل خود را حفظ و حرکت خود را، این تضمین می کند یک ویدیو صاف و بدون شک و تردید ناخواسته و jolting

کنترل pan و زمین را با جوی استیک داخلی انجام دهید

برش ضد لغزش در سطح آلومینیومی آنودایز آن را آسان نگه دارید

3 حالت:

Mode 1 Pitch Lock: محور پانونگرد و رول می تواند آزادانه حرکت کند، اما محور ثانویه در یک موقعیت ثابت باقی می ماند

حالت 2 قفل شده: محاصره، رول و محور می تواند آزادانه حرکت کند و به آرامی و صاف حرکت می کند

حالت 3 قفل شده: محاصره، رول و محور همه در یک موقعیت ثابت قفل شده اند

ساخته شده برای: GoPro Hero 3، GoPro Hero 3+، GoPro Hero 4 Silver، GoPro Hero 4 ، GoPro Hero5 Black