تکنولوژی AFI

محصول با کیفیت بالا، خدمات حرفه ای، تامین کننده اصلی در این زمینه است.

صفحه اصلی > اخبار > محتوای
AFI V2 --- یکی از بهترین گوشی های هوشمند Gimbal 2017
- Aug 30, 2017 -



در طول 10 سال گذشته، دوربین های موبایل واقعا پیشرفت کرده اند و کیفیت گوشی های نوکیا بسیار شگفت انگیز است. این نیز برای ویدیو می رود. بسیاری از مردم دیگر دوربین را خریداری نمیکنند، آنها فقط با دستگاههای تلفن همراهشان برای گرفتن عکسها و ضبط فیلمها چسبیدهاند. مهم نیست که چه ویدیویی میخواهید بسوزانید. اگر کیفیت را انتخاب کنید که مقدار آن انتخاب است. دستهای تکان دادن و یا ارتعاشات ناخواسته.

هنگام انتخاب بهترین تثبیتکننده اسمارت فونیکس چه چیزی باید در نظر گرفت؟ بیشتر از همه مواد، دوام، ارگونومی و قیمت. بیایید نزدیک تر نگاه کنیم، ما برخی از بهترین تثبیت کننده ها را در بازار امروز به ارمغان می آوریم.

AFI V2 ---   بهترین تبلت گوشی هوشمند Gimbal Handy 3-Axis برای آیفون 7 و تمامی گوشی های هوشمند تا 7 "صفحه نمایش   2017

AFI V2 پس از انتشار دیگر اسمارتفون ها، بسیار سریع عرضه شد . بنابراین، بسیاری از مردم در مورد تفاوت چه چیزی اشتباه کردند؟ من فکر می کنم بیشتر از آن به کیفیت ساختن برسد. اگر چه چند ویژگی کوچک وجود دارد که از یک به دیگری متفاوت است .

کیفیت ساخت و کنترل

کیفیت ساخت این است که واقعا جامد است. این از فلز ساخته شده است، گرچه سنگین نیست و بسیار ناهموار است. دکمه های این ممکن است از Smooth II متفاوت باشد. خوب، ما تعدادی دکمه درست در پایین از جمله چرخ، و یک دکمه برای تغییر تنظیمات در گوشی های هوشمند خود را فقط از دسته. شما می توانید شروع و ضبط را مستقیما از دسته انجام دهید. شما یک جوی استیک و یک دکمه برای تغییر حالت، دکمه شروع و توقف را دارید. دکمه قدرت، فقط برای چند ثانیه نگه دارید تا روشن شود یا روشن شود.

图片4.png 

图片5.png 

图片6.png 

ویژگی های خنک با چند ضعف

به نظر می رسد همه چیز به طور صحیح کار می کند و یک شکایت من این است که هیچ دکمه یا حالت موقعیت خانه ای که به راحتی موقعیت خانه را باز می کند وجود ندارد. یک راه حل کوچک برای آن وجود دارد. باتری نیز قابل جابجایی است اما لازم نیست برداشته شود. شما می توانید آن را در دسته با کابل USB ارائه شده به درستی شارژ کنید. همچنین یک اتصال USB دیگر برای اتصال گوشی شما و شارژ تلفن در هنگام استفاده از آن وجود دارد ، اما کابل ارائه نشده است. اگر می خواهید سه حالت را برای حالت زمانبندی یا هر چیز دیگری بگذارید، در پایین پایین نیز قرار می گیرید. یک تنظیم کننده برای تنظیم تعادل وجود دارد و یک دکمه برای تنظیم از حالت افقی به حالت عمودی وجود دارد.

图片7.png 

 

 

 

 

بسته بندی

V2 در یک مورد خوب است که من از اسفنج پر شده است . نه کاملا سخت اما بسیار سفت و سخت است، بنابراین این را حفظ خواهد کرد امن است. هرچند این واقعا قوی است، بنابراین شما هیچ مشکلی با این مورد نخواهید داشت.

图片8.png图片9.png 

 

 

 

به طور کلی

تثبیت بسیار خوب عمل می کند تا اینکه قبل از روشن کردن گوشی، تلفن را متعادل کنید. این فقط فوق العاده باهوش است شما مطمئنا می توانید فیلم های صاف و تثبیت شده با V2 را از هر دسته ای که در دست گرفته اند ، دریافت کنید. همچنین، ساخت آن بسیار آسان است، بسیار سبک وزن است، بنابراین هیچ مشکلی در تمام حمل آن برای مدت زمان طولانی و عمر باتری قطعا به شما طولانی به اندازه کافی. باتری گوشی شما احتمالا می رود قبل از اینکه باطری کادمیو بمیرد. برای جلوگیری از این که شما همچنین می توانید تلفن خود را مستقیما از شارژر شارژ کنید. این یک محصول عالی است، یکی از بهترین در بازار امروز.

 

        图片10.png