تکنولوژی AFI

محصول با کیفیت بالا، خدمات حرفه ای، تامین کننده اصلی در این زمینه است.

صفحه اصلی > اخبار > محتوای
VS-3SD PRO
- Aug 30, 2017 -

版本 一

توضیحات محصول:

شرح

V S-3SD PRO یک محفظه دستی قابل حمل 3 محور است که مخصوص عکاسان طراحی شده است.

VS-3SD PRO یک سنسور SLR دست دوم دو سنسور است و کنترل کننده 32 بیتی را می پذیرد که سوئیچ چند حالته را بدون نیاز به تغییر دستی نرم افزار به شما می دهد و به شما امکان می دهد عکسبرداری آزاد را انجام دهید.

 

این   VS-3SD PRO   یک محرک حرکتی 3 محوره ای طراحی شده است تا سطح گوشی هوشمند خود را حفظ کند و همچنین از لرزش دست جدا شود. این دستگاه دارای یک واحد اندازه گیری درونی 6 درجه ای (IMU) است که سطح و پیش بینی حرکت های اپراتور برای فیلم صاف را پیش بینی می کند. بین آداپتورهای نصب شده، می توانید گوشی های هوشمند کوچک و بزرگ را تا 3.6 اینچ گسترده، مانند آیفون 6 پلاس و گلکسی S5، و همچنین دوربین های عمل GoPro HERO4 و HERO3 قرار دهید.

VS-3SD PRO   دوربین فیلمبرداری با گوشی هوشمند خود را تثبیت می کند، اما این طراحی دقیقا برای نگه داشتن گوشی هوشمند خود نیست. در عوض جابجایی لرزش را جبران می کند و شات تثبیت کننده ایده آل را فراهم می کند.

 

ویژگی ها :

شامل صندلی برای گوشی های کوچک و بزرگ تا 3.6 "گسترده و GoPro HERO4 و HERO3

· پشتیبانی از آیفون 6 پلاس و کهکشان S5

· تثبیت الکترونیکی تانک، شیب، و محور افق

· ترکیب شتاب سنج 3 محور و ژیروسکوپ 3 محور برای دستیابی به حرکت صاف در حالی که نگه داشتن گوشی / سطح GoPro خود را

· 3 تا 10 ثانیه کالیبراسیون خودسنجی

· نوع مجله، باتری 15 وات با مدت زمان 3 ساعته

· وزنه برداری شامل

 

 

 

 

 

版本 二

توضیحات :

Gimbal برای GoPro با قابلیت کنترل سیمی و ارتقاء بی سیم، به زودی سازگارترین و راحت ترین دست / قابل جدا شدن / قابل نصب است.

باتری 2 × 18350 باتری (استفاده از 3 ساعت +) و باتری 18650 با شتاب دهنده (برای استفاده از 7 ساعت + طول می کشد). Afi VS-3SD Gimbal شامل موتورهای کوچکتر برش لبه ای است که به شما امکان می دهد تا فیلم های صاف سینمایی درجه یک را حتی با دوربین های عملیاتی روزانه خود ببرید. اگر شما از فیلم های تیز و تلخ مریض هستید، خود را Afi VS-3SD کنید و انتظار داشته باشید همه چیز را در زندگی خود برای هموار کردن! VS-3SD نیز می تواند جدا از هم باشد و بر روی بسیاری از سیستم عامل ها (شیب، سه پایه، قفسه سینه، دوچرخه، ماشین ... و غیره) با استفاده از کوه GoPro (می توان برداشته و یک نقطه نصب دیگر 1 / 4-20 وجود دارد) یا 1/4-20 سوراخ رشته استاندارد در پایین دستگیره، ساخت آن را فقط در مورد هر چیزی سازگار می کند. سه حالت عملیات محبوب: حالت زیر (دوربین به دنبال حرکات شیب و پانک مچ دست خود، تنظیم رول با جوی استیک)، حالت نیمه دنبال (شیب دوربین قفل شده است، اما می توان جوی استار را تنظیم، دوربین زیر پان)، و حالت کاملا قفل تمام محورها قفل شده است؛ تنظیمات شیب و پان را می توان با جوی استیک انجام داد). حالت معکوس برای عکسبرداری با زاویه کم: این به شما اجازه می دهد که محدوده شیب کامل را در حالت نیمه دنبال و کاملا قفل شده نگه دارید و به حالت عادی برگردید (در حالت پیگیری مهم نیست).

امکانات

   آلومینیوم آلیاژی با سطح سرد و سبک وزن.
عملکرد بافر برای محافظت از تلفن های خود و یا GoPro از خراش.

   3 محور ثبات فعال (شیب، رول و پان)

سیستم کنترل حرکات: دوربین زیر حرکات دست و پا زدن مچ دست را دنبال می کند

موتور بدون جارو

دستگیره ژل سیلیکا راحت است

پشتیبانی از گوشی های هوشمند از 2.2 "تا 2.5" گسترده (آیفون 4، 4s، 5، 5s، یا تلفن های مشابه) و 3 تا 3.6 "گسترده (آیفون 6+ و یا تلفن های مشابه)

مواد EVA نرم افزاری برای محافظت از تلفن از خراش است

چراغ نشانگر LED

   26 میلی متر باتری و شارژر باتری لیتیوم یونی قابل حمل است

مورد گنجانده شده است

版本 三

توضیحات

    این VS-3SD PRO Steadycam سه محور دستی است، به شما اجازه می دهد تا از Gopro کمی خود را به راحتی فیلم ها و عکس ها به صورت مسطح به عنوان فیلم ها ساقه، به شما اجازه زندگی خود را با دوستان و خویشاوندان خود در هر زمان و هر مکان به اشتراک بگذارید. شما همیشه تمرکز زندگی را بدون توجه به زمانی و جایی که هستید، اجازه دهید چند ضلعی، سوابق صاف و روشن برای تبدیل شدن به حافظه ابدی.

 

امکانات

سازگار با GoPro3، GoPro3 + .GoPro4
طراحی سوئیچ قدرتمند و راحت و کاربردی
یکپارچه سازی سبک وزن و ظاهر ظریف
می توان 3 * 18650 باتری (2600mAh / استفاده از زمان بیش از 3 ساعت)
به راحتی برای رسیدن به تیراندازی سریع حرکت، تعقیب، فرمان و زاویه کم به شما کمک می کند
VS-3SD PRO steadycam هدایا دستی است وزن سبک، آسان حمل، ساده برای استفاده، قدرت و برو
همچنین به دنبال حالت الکترونیکی است که یک تثبیت کننده مکانیکی نمی تواند این کار را انجام دهد و می تواند قبل و بعد از آن به بالا و پایین ثابت شود.

 

版本 四

شرح

     VS-3SD 3-Axis Gimbal Hand Stabilizer برای GoPro HERO، گوشی های هوشمند و آیفون - صفحه نمایش دستی صفحه نمایش VS-3SD 3-axis Gimbal Stabilizer دوربین iPhone، Smartphone یا GoPro HERO را به یک نیروگاه سینمایی تبدیل می کند. این حرکات موتوری حذف حرکات دوربین لرزان را به شما کمک می کند تا فیلم صاف و حرفه ای دستی را بچرخانید. این ابزار مناسب برای ضبط فیلمهای مسافرتی و رویداد های دستی و همچنین اقدامات سریع مانند اسکی، دوچرخه سواری و در حال اجرا است. VS-3SD دارای یک محفظه سه محوری محرکه طراحی شده برای نگه داشتن گوشی یا سطح GoPro خود و جدا شدن از لرزش و چرخش است.

به جای نگه داشتن دستگاه خود در طول سه محور قفل شده است، VS-3SD به شما امکان کنترل بصری بیشتری می دهد، به شما اجازه می دهد گوشی هوشمند یا GoPro خود را به دنبال حرکت شیب و حرکت تان از مچ دست خود در حالی که سطح افق را نگه دارید. ضبط فیلم سینمایی با حرکت صاف و طبیعی بدون یک سه پایه یا پیچیده.

VS-3SD آسان است برای تنظیم و کارکردن. فقط گوشی های هوشمند خود را در گهواره قرار دهید، تثبیت کننده را تنظیم کنید و آن را روشن کنید. همچنین با یک قاب نصب GoPro همراه با دسترسی آسان به تمام دکمه ها می آید. با طراحی جمع و جور و عملیات ساده آن. شما می توانید این کادو را با شما بیاورید و فیلم های صوتی و سینمایی را هر کجا که میروید، دریافت کنید.

* زمان باتری بسته به وزن دوربین شما و پیچیدگی حرکت متفاوت است. در آزمایشات ما متوجه شدیم که VS-3SD برای چندین ساعت تیراندازی متناوب و بیش از یک ساعت استفاده طولانی مدت انجام می شود.
توجه: گوشی های هوشمند و / یا GoPro شامل نمی شود.

 

امکانات

   

 

 

 

 

版本 五

شرح

   Gimbal دستی VS-3SD Pro 3-Axis دستی شما را قادر می سازد عکس های تثبیت شده، شناور آزاد با GoPro HERO3 یا HERO3 + خود را بگیرد. این دستگاه با استفاده از یک دست برگزار می شود و دارای سه حالت متفاوت برای افزایش قابلیت های خلاقانه می باشد. شما می توانید دوربین را در محل هر سه محور (پان، شیب، و رول) قفل کنید و یا حالت هایی را انتخاب کنید که دوربین به راحتی آن ها را در حال حرکت و شیب قرار دهد. سوئیچینگ بین حالت ها با استفاده از یک دکمه ی LED تنها روی دسته انجام می شود که برای نشان دادن حالت انتخاب شده می شود. محور 3 محور موتورسیکلت با استفاده از سه باتری قابل شارژ، که اسلات را در دسته قرار می دهد. یک چراغ نشانگر باتری در دستگاه به شما امکان می دهد هنگام زمان شارژ کردن باتری ها با استفاده از شارژر گنجانده شده بدانید. حالت پان حالت زیر: محور چرخش و رول قفل؛ دوربین به راحتی می تواند به دنبال جهت شیب و پان حالت زیر: قفل رول محور؛ دوربین هموار به دنبال پان و حرکت شیب حرکت می کند. همه محور قفل: قفل pan، چرخش، و محور رول دوربین در موقعیت آن است که در حالت فعال است. چرخش زاویه درجه شیب: 3 55 درجه رول: 355 درجه درجه ویژگی های 3-محور تقویت کننده حرکتی موتورولا با GoPro HERO3 / 3 + سه حالت با عملکرد تک دکمه به صورت خودکار بعد از روشن شدن چراغ نشانگر سطح چراغ نشانگر چراغ USB پورت برای به روز رسانی نرم افزار سه باتری و شارژر شامل

امکانات

  Gimbal 3-Axis Powered به خصوص برای دوربین اکشن ورزش زاویه ای با مسکن ضد آب طراحی شده است

به خوبی با طراحی جامد ساخته شده و به طور کامل پشتیبانی از GoPro HERO3 / HERO3 + GoPro HERO 4 / و کم حجم اقدام مشابه مانند SJcam SJ400 و Xiaomi Yi

سه حالت با عملکرد دکمه تک / به صورت خودکار پس از روشن / زاویه چرخش: کالیبراسیون: 3 55 درجه رول: 355 درجه / پورت USB برای به روز رسانی نرم افزار

به شما امکان می دهد عکس های تثبیت شده، شناور آزاد را با دوربین ورزشی ماجراجویی / یک چراغ نشانگر باتری در دستگاه به دست بیاورید، به شما امکان می دهد زمانی که وقت شارژ باتری ها را می دانید

محرک تثبیت کننده 3 محور با استفاده از سه باتری قابل شارژ،

 


یک جفت: AFI MRP-01 Panorma Head

بعدی: A5