تکنولوژی AFI

محصول با کیفیت بالا، خدمات حرفه ای، تامین کننده اصلی در این زمینه است.

صفحه اصلی > اخبار > محتوای
سری مسافر: چگونه پانورامای 360 درجه را شلیک کنید
- Aug 30, 2017 -

图片1.png  

ما به مکان های شگفت انگیز سفر می کنیم، عکس گرفتن به ما اجازه می دهد که دوستان و خانوادهمان را ببینیم. کامپوزیت عکس کامل فرایندی است که دوربین شما را به چیزی جالب توجه می کند و در زمان مناسب عکسبرداری می کند. اما اگر افرادی که عکس های شما را می بینند عملا می توانند در جایی که ایستاده بودند ایستاده و اطراف خود را کاملا در صحنه غوطه ور کنند؟

پانورامای 360 درجه یک روش منحصر به فرد و هیجان انگیز است تا بینندگان شما تصاویر خود را کشف کنند. اگر با Google Street View بازی کرده اید یا فهرست املاک و مستغلات را با یک تور مجازی مشاهده کرده اید، تصور کنید که این نوع عکاسی تعاملی را در رویداد بعدی خود بکشید.

دیدن جهان در 360

در حالی که بسیاری از تلفن ها و دوربین های نقطه و ساقه دارای یک حالت پانوراما هستند، 360 پانورامای کروی عکس های خود را حتی با توجه به همه چیز در صحنه به تصویر می کشد. تجسم عکس خود را در داخل یک توپ بزرگ بینی. بینندگان شما قادر خواهند بود تا در هر جهت، به سمت طرف یا بالا و پایین نگاه کنند!

图片2.png 

 

سران پانورامیک

سرهای پانورامیک از طیف وسیعی از تولید کنندگان در دسترس هستند. AFI MRP-01 g ood heads panoramic begin at around $ 45 .

صرف برخی از زمان گیری در تنظیمات در سر پانورامیک خود، اطمینان حاصل خواهد کرد که تصاویر شما به راحتی با هم ترکیب می شوند. Panohead نقطه ای را که در آن نور وارد لنز می شود، نقطه ناپیوسته نامیده و در میان عکس ها هماهنگ است. این ترتیب دقیق باعث می شود که نرم افزار پانورامیک برای پانورامای خود با هم ترکیب شود. من توصیه می کنم با استفاده از   روش شبکه برای پیدا کردن   موقعیت مطلوب دوختن سر پانورامیک شما.

图片3.png 

图片4.png